مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با حضور به موقع ماموران آتش نشانی ازوقوع آتش سوزی در مجتمع آپارتمانی واقع در بلوارمدرس جلوگیری شد.
کد خبر: ۶۱۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 26 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا عدلو اظهار داشت: با کسب اطلاع از وقوع آتش سوزی دریکی از مجتمع‌های مسکونی واقع در بلوار مدرس، ماموران آتش نشانی با چندین خودرو اطفاء حریق بلافاصله به محل حادثه اعزام و از شیوع آتش سوزی و نیز خسارت احتمالی جانی و مالی ناشی از این حادثه جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر بی احتیاطی ساکنان یکی از واحد‌های مجتمع مسکونی هنگام پختن کباب شعله آتش به پرده و لباس‌هایی که در بالکن آویزان شده بود سرایت کرده و موجب آتش سوزی شد که خوشبختانه با اطفاء به موقع حریق هیچ گونه خسارت جانی و مالی روی نداده‌است.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: سازمان آتش نشانی به طور شبانه روز و 24 ساعته آماده امداد رسانی هرگونه حوادث ناگوار آتش سوزی در منازل مسکونی، مجتمع‌های آپارتمانی، انبار‌ها، باغ‌ها و دیگر موارد است.

عدلو بیان داشت: از همشهریان درخواست می‌شود هنگام بروز هرگونه حوادث ناشی از آتش سوزی با تلفن 125 تماس حاصل کرده تا ماموران این سازمان به موقع در محل حادثه حضور به هم رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار