استاندار اصفهان :
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه تمام مدیران استان باید در جهت ایجاد اقتصاد متکی به داخل کشور گام بردارند، گفت: بانک ها رگ اصلی خون رسانی به سیستم اقتصادی کشور هستند اما کارنامه مطلوبی در این خصوص نداریم.
کد خبر: ۶۱۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 26 May 2018
به گزارش تابناک اصفهان : محسن مهرعلیزاده در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی دقیق سال خوبی را برای اقتصاد کشور، اشتغال، معیشت و رفاه مردم رقم زنیم و شعار سال را به منصه ظهور برسانیم و با بررسی کارنامه فعالیتی خود در جهت تسریع در امور قدم برداریم.
 
وی با بیان اینکه امسال از نظر حجم فعالیت ها سال تقریبا سختی را در پیش خواهیم داشت، افزود: باید تحولی در بخش اقتصادی کشور ایجاد شود و با تکیه بر اقتصاد بدون نفت، شعار امسال را که بر پایه اقتصاد مقاومتی پایه گذاری شده را عملیاتی نماییم.
 
استاندار اصفهان هم زمانی اقدام ترامپ و خروج آمریکا از برجام و شعار حمایت از کالای ایرانی را مهم دانست و افزود: برعکس تصوراتی که آمریکایی ها از اوضاع ایران پس از خروج این کشور از برجام داشتند شرایط کشور به خوبی پیش می رود و خروج این مزاحم از برجام برکات زیادی را برای ایران داشت.
 
وی با تاکید بر اینکه باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم، اظهار کرد: باید از استعداد، توان، عقل و شعور این مردم صبور و عاقل و وجود معادن و امکانات دیگر و موقعیت استراتژیک کشور به خوبی در جهت حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد.
 
مهرعلیزاده عمده مشکلات مردم را در بخش اقتصادی عنوان کرد و افزود: بانک ها رگ اصلی خون رسانی به سیستم اقتصادی کشور هستند و آمار نشان می دهد که کارنامه مطلوبی در این خصوص نداریم و باید با استفاده از این ظرفیت مشکل اقتصاد و اشتغال جامعه را حل کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه مدیران عامل بانک ها باید مشکلات این بخش را آسیب شناسی و خود در جهت حل این مشکلات اقدام کنند، گفت: مسئولیت مدیر تصمیم گیری است و تصمیم گرفتن با ریسک همراه است و اگر مدیران نخواهد ریسک کند، مدیر نخواهد بود.
 
استاندار اصفهان با بیان اینکه باید در بعد اقتصادی روی پای خود بایستیم، افزود: این امر همت و حرکت می خواهد و در این راستا سازمان بازرسی کل کشور نیز باید با تعامل منطقی و اصولی شرایطی را فراهم کند که قدرت ریسک از مدیران گرفته نشود.
 
وی با بیان اینکه همه مدیران اقتصادی باید به صورت هماهنگ حرکت کنند، افزود: امسال سالی است که علیرغم تمام برنامه هایی که دشمنان برای جمهوری اسلامی در نظر دارند اگر به صورت درست پایه گذاری شود سال خوبی را خواهیم داشت و در غیر این صورت مشکلات بیشتر خواهد شد.
 
مهرعلیزاده بر کاهش اختلاف بین منابع و مصارف بانک ها تاکید کرد و افزود: باید تسهیلات و منابع تا جایی که استعداد استان است، جذب شود.
 
استانداراصفهان اضافه کرد: اميدواريم با همت تمام مدیران و همکاری مدیران بانکی بتوانیم بهترین سال را به عنوان پایه و پایلوت کل کشور در جهت ایجاد اقتصاد متکی به خود بر اساس دیدگاه های مقام معظم رهبری و سیاست های دولت رقم بزنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار