سیروس پورموسوی:
سرمربی فولاد خوزستان گفت: بودجه فصل آینده ما مشخص نیست و هنوز یارگیری برای فصل آینده شروع نشده است.
کد خبر: ۶۱۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 24 May 2018

سیروس پورموسوی در حاشیه جلسه هم اندیشی سرمربیان لیگ برتری گفت: با توجه به اینکه هنوز وضعیت بودجه این فصل باشگاه مشخص نشده بنابراین منتظر این موضوع هستیم تا بتوانیم کارمان را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که لیست ورودی و خروجی خود را به باشگاه اعلام کرده اید یا خیر؟ تاکید کرد: بازیکنان هنوز در تعطیلات هستند و ما هنوز هیچ اقدامی در این خصوص نکرده ایم. منتظر دستور باشگاه هستیم تا وضعیت مالی مشخص شود و بتوانیم نسبت به جذب بازیکن اقدام کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: البته تا امروز که با شما صحبت می کنم هیچ بازیکنی در خصوص جدایی اش با ما صحبت نکرده اما باید ببینیم بعد از اختصاص یافتن بودجه تیم فولاد چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی با انتقاد از وضعیت نقل و انتقالات فصل بعد لیگ برتر و ورود بعضی از باشگاه های صنعتی به عرصه نقل و انتقالات، یادآور شد: متاسفانه این روزها رقم نقل و انتقال بازیکنان بالا رفته و من فکر می کنم با شرایطی که به وجود آمده فولاد توانایی پرداخت چنین رقم هایی را نداشته باشد. باید امیدوار بود تا در این مورد چاره ای اندیشیده شود تا همه تیم ها بتوانند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خود را جذب کنند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا با شرایطی که می گویید خودتان در فولاد خواهید ما گفت: من با این تیم قرارداد دارم و به وظایفم عمل می کنم. امیدوارم بتوانم در کنار بازیکنان و همه هواداران شروعی پرقدرت داشته باشیم زیرا سال گذشته ما هفته ها بالای جدول بودیم پایان فصل رتبه هفتم را کسب کردیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار