واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده همچون سالهای گذشته به منظور اجرای سلامت رمضان با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس و سامانه های آبرسانی با جدیت مضاعف به بازرسی می پردازد.
کد خبر: ۶۱۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 24 May 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده با بیان این مطلب که حفظ و ارتقا سطح سلامت جامعه در همه ایام خصوصا ماه مبارک رمضان جز اولویت های اصلی دانشکده است گفت: ایمنی آب و مواد غذایی با هدف کنترل بیماریها همچنین تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در راستای ابلاغ دستورالعمل “سلامت رمضان” طرحی است که از ابتدای ماه مبارک با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط در حال اجرا می باشد.

وی افزود: بیشترین تاکید، نظارت بر مراکز تولید و عرضه زولبیا، بامیه و آشپزی ها است.

معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به برنامه های کنترل و کاهش مواد دخانی تصریح کرد: این برنامه در ماه رمضان به خصوص در مساجد،تکایا و نظایر آن با به کار گیری نیروهای فعال مستقر در این معاونت و در تمام ایام هفته، بطور شبانه روز اجرا می شود .

دکتر یگانه در پایان با اشاره به این مطلب که کارشناسان بهداشت محیط با پکیچ کاملی از تجهیزات به بازرسی از مراکز و اماکن حساس می پردازند، گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی و مواد غذایی می توانند شکایات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ به این معاونت اعلام کرده و کارشناسان ما را در جریان تخلف صورت گرفته قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار