معاون اداره کل بهزیستی خوزستان:
معاون مشارکت‌های بهزیستی خوزستان گفت: خدمات‌دهی شایسته به افراد زیر پوشش بهزیستی، نیازمند همدلی و همراهی همه نهادها و افراد خیر و نیکوکار است.
کد خبر: ۶۱۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 26 May 2018

مهران کریمیان اظهار کرد: بهزیستی به عنوان یک سازمان ارائه دهنده خدمات اجتماعی از همان ابتدای تاسیس در کنار و همراه مردم بوده و بیش از ۹۰ درصد فعایت‌های این سازمان با کمک خیران و مردم انجام می‌شود.

وی افزود: در سطح استان خوزستان افراد زیادی تحت پوشش بهزیستی هستند. ۳۳ هزار خانوار بی‌سرپرست و ۸۰ هزار معلول در خوزستان زیر پوشش هستند و شهرهایی همچون آبادان دو برابر برخی استان‌های شمالی کشور افراد تحت پوشش دارند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خوزستان بیان کرد: در شهرستان بندر ماهشهر نیز پنج هزار نفر زیر پوشش بهزیستی هستند که این موضوع نیازمند همراهی و همکاری بیشتر ادارات و شرکت‌ها و خیران است.

وی ادامه داد: در استان خوزستان یک هزار و ۸۰۰ مؤسسه خیریه دارای مجوز در حال فعالیت بوده و افراد زیادی را زیر پوشش خود دارند. این مؤسسات نیازمند همدلی و همراهی همه نهادها و شرکت‌ها و افراد خیرخواه و نیکوکار هستند.

کریمیان بیان کرد: سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به خدمات‌دهی به افراد زیر پوشش نیست و مردم و افراد خیر در این مسیر می‌توانند کمک بسیار زیادی به این موضوع داشته باشند.

معاون مشارکت‌های اداره کل بهزیستی استان خوزستان در پایان گفت: کار اصلی را خیران و نیکوکاران می‌کنند و سازمان بهزیستی در این مسیر صرفاً یک نهاد هماهنگ کننده است.

 

منبع: مهر

برچسب ها: بهزیستی ، ماهشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار