دارنده نشان طلا مسابقات کیک‌بوکسینگ WKO آسیا با ابراز خوشحالی نسبت به کسب اولین مدال آسیایی خود، گفت: پس از کسب این عنوان حس و حال بسیار خوبی داشتم و‌امیدوارم در ادامه و در میادین بین‌المللی دیگر نیز با انگیزه ظاهر شوم و بتوانم برای ایران و خوزستان مدال‌آوری کنم.
کد خبر: ۶۱۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 25 May 2018

مجتبی داوودی در خصوص کسب نشان طلا رقابت‌های کیک‌بوکسینگ WKO آسیا، اظهار کرد: این مسابقات هفته گذشته برگزا شد که من در وزن 75 کیلوگرم با پشت سر گذاشتن حریفانی از کشورهای سوریه، کره و قرقیزستان به مدال طلا رسیدم. مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و همه حریفان با آمادگی بسیار خوب در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. برای رسیدن به مدال طلا، کار سختی داشتم ولی خدا را شکر در نهایت توانستم به این مدال خوشرنگ دست پیدا کنم.

وی با بیان این‌که این مدال اولین نشان طلای من در رقابت‌های رسمی آسیایی محسوب می‌شود، گفت: پس از کسب این عنوان حس و حال بسیار خوبی داشتم و خوشحال بودم در اولین حضور در آسیا به مدال می‌رسیدم. امیدوارم در ادامه و در میادین بین‌المللی دیگر نیز با انگیزه ظاهر شوم و بتوانم برای ایران و خوزستان مدال‌آوری کنم تا بازهم شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران باشیم. من اهل شهرستان شوشتر هستم که به همراه آقای عبداللهی دیگر ورشکار شهرستان که هر دو به عنوان نماینده استان راهی مسابقات آسیایی شده بودیم، مدال طلا را کسب کردیم.

این رزمی‌کار خوزستانی با اشاره به متمایز بودن سبک کیک‌بوکسینگ WKO از دیگر سبک‌های رشته کیک‌بوکسینگ، اظهارکرد: سبک‌های زیادی در رشته کیک‌بوکسینگ داریم ولی سبک WKO از جمله رشته‌هایی است که در لیست انتظار برای ورود به بازی‌های المپیک قرار گرفته است. این سبک نسبت به سایر سبک‌های کیک‌بوکسینگ از اعتبار بسیاری در سازمان‌های جهانی نیز برخوردار است.

وی درباره عملکرد این سبک در خوزستان نیز گفت: این سبک از شرایط خوبی در استان برخوردار است و وجود آقای مهرداد چراغی به عنوان رییس سبک استان ومربی سابق تیم‌ملی، کمک شایانی به پیشرفت هر چه بیشتر این رشته داشته است. او برای این‌که ما بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم و به مدال برسیم، تلاش بسیاری داشت که جا دارد از پیگیری‌های او قدردانی کنم. همچنین کیک‌بوکسینگ WKO خوزستان نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت بهتری برخوردار است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کیک بوکسینگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار