رانندگان تریلر ایذه‌ای به گران شدن قطعات خودرو و عدم تغییر در نرخ کرایه‌ها در جاده کمربندی این شهر دست به تجمع زدند.
کد خبر: ۶۱۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 23 May 2018

این روزها موضوع اصلی شهرهای کوچک و بزرگ کشور از مساله بیکاری و عدم وجود منبع درآمد در بین جوانان و مشاغل مختلف است.

در این بین اعتراض برخی از کارکنان مشاغل سخت به ویژه مشاغل آزادی که مدیران دولتی تصمیم گیرنده حقوق و مزایای آنها هستند در این‌روزها به یکی از سوژه‌های خبری تبدیل شده است.

در پی گران شدن قطعات خودرو به ویژه برای خودروهای سنگین باری و عدم تغییر در نرخ کرایه بار آنها، برخی از رانندگان ایذه‌ای و خودروهای عبوری از جاده ترانزیتی این شهرستان ظهر امروز دست به اعتراض زدند و در ابتدای جاده کمربندی اهواز – ایذه – اصفهان تجمع خود را انجام دادند.


یکی از این رانندگان در این رابطه با اشاره به مشکلات قشر خود اظهار کرد: سال‌هاست که مشغول به شغل رانندگی هستم و مخارج زندگی خود را از این طریق تامین می‌کنم.

وی افزود: هر روز شاهد ارائه گزارش و وعده‌های دولت در زمینه‌های مختلف هستیم ولی در این بین هیچ‌گاه مطلبی در مورد توجه به قشر کامیون‌دار و راننده نبوده‌ایم و با این وجود با عدم برنامه‌ریزی شاهد افزایش روزافزون قیمت قطعات خودرو هستیم.

این راننده بیان کرد: افزایش قیمت قطعات خودرو، افزایش قیمت سوخت، آزاد بودن بیمه پرداختی برخی از رانندگان و عدم افزایش قیمت قطعات خودرو باعث وارد شدن فشارهای زیادی به قشر راننده خودروی سنگین شده است.

وی گفت: امیدوارم مسئولان و متولیان با توجه به اهمیت ترانزیت کالا و لزوم حمایت از رانندگان این کار نگاهی خود را به سمت این قشر داشته باشند تا با رفع مشکلات آنها این بخش از اشتغال نیز در آسودگی کار خود را انجام دهد.

تجمعات سراسری است و به ایذه مربوط نمی‌شود

مصطفی سمالی‌زاده ظهر امروز در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: این اعتراض و تجمع رانندگان مختص به شهرستان ایذه نیست و رانندگان کشور در پی افزایش نرخ قطعات خودرو و نرخ کرایه‌های خود دست به اعتراض زدند.

فرماندار شهرستان ایذه بیان کرد: تجمع امروز رانندگان در شهر ایذه تنها به رانندگان این شهرستان باز نمی‌گشت و با توجه به اینکه شهرستان ایذه در مسیر ترانزیتی استان خوزستان به تمام نقاط کشور قرار دارد، رانندگانی که از مسیر این شهرستان عبور می‌کردند نیز در جاده کمربندی این شهر توقف کردند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار