رئیس اتحادیه عمده‌فروشان مواد غذایی یزد:
رئیس اتحادیه صنف عمده‌فروشان مواد غذایی استان یزد از افزایش 10 تا 20 درصدی قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 22 May 2018

عباس روغنگر گفت: در یک ماه گذشته افزایش قیمت در برخی از اقلام اساسی و ضروری نظیر گوشت، برنج، تخم‌مرغ، روغن و مرغ صورت گرفته است؛ چنانچه مردم از نوسان قیمت اقلام اساسی و ضروری با توجه به حقوق‌های ناچیز، گلایه‌هایی دارند.

وی با تأکید بر اینکه برای ماه مبارک رمضان در راستای اقلام اساسی و ضروری هیچ کمبودی وجود ندارد، افزود: بررسی‌ها از بازار مواد غذایی و کالاهای اساسی پرمصرف برای ماه رمضان نشان‌دهنده این است که از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت‌ها نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی پیداکرده است؛ اما خوشبختانه هیچ کمبودی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه صنف عمده‌فروشان مواد غذایی استان یزد از افزایش 10 درصدی قیمت تخم‌مرغ در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مشاهدات سال‌های گذشته تخم‌مرغ در فصل تابستان به دلیل خرید کمتر مردم کاهش قیمت داشته باشد؛ اما در حال تخم‌مرغ با افزایش قیمت 10 درصدی همراه شده است.

روغنگر در پایان با اشاره به نظارت مستمر بر بازار عرضه مواد غذایی توسط تعزیرات حکومتی در استان در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: همشهریان باید توجه داشته باشند درصورتی‌که گلایه و شکایاتی از قیمت اقلام مصرفی دارند، می‌توانند به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار