سرمربی تیم فوتسال فولاد:
سرمربی تیم فوتسال فولاد خوزستان با اشاره به آمادگی خوب تیمش برای حضور در رقابت‌های کارگری جهان، گفت: به دنبال ارائه بازی‌های آبرومندانه و کسب مقام در این دوره از مسابقات هستیم.
کد خبر: ۶۰۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 22 May 2018

عادل قاسمی در خصوص حضور این تیم در مسابقات کارگری جهان، اظهارکرد: از نیمه دوم فروردین‌ماه به صورت مداوم و مستمر در حال تمرین هستیم و خدا را شکر با آمادگی خوب و مطلوبی وارد این رقابت‌ها می‌شویم.

وی ادامه داد: تیم فوتسال فولاد 10 سالی است که فعالیت دارد و سال گذشته نیز در تورنمنت‌های خوبی شرکت کردیم. در حال حاضر بازیکنان تیم از نظر تاکتیکی در حد مطلوبی هستند و چند سالی است که کنار یکدیگر کار می‌کنند و امیدوارم در روز مسابقات جهانی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فولادخوزستان گفت: تیم‌های فرانسه، اسپانیا، جمهوری چک و روسیه از جمله کشورهایی هستند که در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند. تمام این تیم‌ها حریفان قدری هستند، البته شناخت آن‌چنانی از حریفان نداریم و اگر شناخت حداقلی وجود داشت، می‌توانستیم در خصوص کسب نتیجه نیز پیش‌بینی‌هایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسابقات کارگری جهان، اولین تجربه برون‌مرزی تیم فوتسال فولاد خوزستان محسوب می‌شود و با توجه به این‌که ایران صاحب فوتسال است و در این رشته جزو کشورهای قدرتمند محسوب می‌شود، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با این بازیکنان خوب و قابل، روی سکو برویم و دست پر به ایران برگردیم. ما به دنبال ارائه بازی‌های آبرومندانه و کسب مقام در این دوره از مسابقات هستیم.

قاسمی با بیان این‌که مسوولان شرکت فولاد حمایت خوبی از ما جهت حضور در این رویداد جهانی داشته‌اند، عنوان کرد: جا دارد از تلاش‌ها و حمایت‌های خوب آقای رضایی و بهداروند قدردانی کنم. اگرچه کمبودهایی وجود دارد ولی حمایت و نگاه خوب این مسوولان باعث شده است که با آمادگی خوبی راهی این رقابت‌ها شویم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال ، ورزش کارگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار