مدیر جهاد کشاورزی بهبهان:
مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان با بیان این‌که همه کشت دیم گندم بهبهان از بین رفت، گفت: امسال در سطح 8 هزار از اراضی بهبهان گندم به صورت دیم کشت شده بود اما با توجه به عدم بارش مناسب و خشکسالی همه این مزارع از بین رفتند و از مزارع دیم بهبهان هیچ برداشتی انجام نگرفت.
کد خبر: ۶۰۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 22 May 2018

کامبیز محسنی اظهار کرد: برداشت گندم و کلزا از مزارع بهبهان از اواسط فروردین ماه در شهرستان آغاز شد و اکنون برداشت محصول کلزا به اتمام رسیده است و تا چند روز دیگر نیز برداشت گندم به پایان می‌رسد.

وی افزود: امسال در سطح 18هزار هکتار از مزارع بهبهان گندم به صورت آبی کشت شد و پیش بینی می‌کردیم بتوانیم در این زمینه حدود 63 هزار تن گندم برداشت کنیم. با توجه به این‌که برداشت گندم تا چند روز آینده ادامه دارد، برداشت 63 هزار تن گندم از مزارع شهرستان محقق می‌شود.

مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان با بیان این‌که همه کشت دیم بهبهان از بین رفت، تصریح کرد: امسال همچنین در سطح 8 هزار از اراضی بهبهان گندم به صورت دیم کشت شده بود اما با توجه عدم بارش مناسب و خشکسالی همه این مزارع از بین رفتند و از مزارع دیم بهبهان هیچ برداشتی انجام نگرفت.

محسنی بیان کرد: کشاورزان بهبهان امسال در 2700 هکتار از اراضی این شهرستان کلزا کشت کردند که در این زمینه نیز با توجه به اتمام برداشت محصول کلزا توانستیم حدود 6 هزار تن کلزا برداشت کنیم.

وی ادامه داد: بر اثر طوفان و بارندگی‌های آخر فصل حدود 25درصد از مزارع شهرستان دچار ورس و خوابیدگی شدند و این موضوع به کشت‌های بهبهان در انتهای فصل که زمان برداشت بود، خساراتی وارد کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار