مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خوزستان خبرداد:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در حال حاضر در بازار 7900 تومان است که قیمت مناسبی است، گفت: توزیع مرغ منجمد باعث تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ گرم شده است و در صورتی که مرغ منجمد در بازار توزیع نشود، قطعا قیمت مرغ افزایش چشمگیری خواهد داشت.
کد خبر: ۶۰۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 20 May 2018

مسعود احمدی با اشاره به بحث مرغ و قیمت آن در بازار اظهار کرد: در بحث مرغ در استان خوزستان هیچ مشکلی وجود ندارد. قیمت مرغ کشتار روز در حال حاضر در بازار هر کیلوگرم 7900 تومان است که قیمت مناسبی است.

وی افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان در حال توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان برای مصرف کننده هستیم و به هر میزان که نیاز باشد می‌توانیم در استان توزیع کنیم.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: این مرغ‌ها در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان و فروشگاه‌های گوشت و مرغی که زیر نظر اتحادیه هستند، توزیع می‌شوند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. همچنین این نوع مرغ به همه مراکز خیریه، بیمارستان‌ها، زندان‌ها و ... نیز داده می‌شود.

احمدی با اشاره به قیمت مرغ کشتار روز در بازار عنوان کرد: قیمت مرغ کشتار روز در بازار در مقایسه با سال گذشته تغییر چندانی نداشته، در حالی که موازی با آن گوشت قرمز در مقایسه با سال گذشته تغییر بسیار زیادی داشته است.

وی ادامه داد: قیمت نهاده‌های مورد نیاز مرغ در مقایسه با سال گذشته چندین برابر شده، اما با توجه به این افزایش قیمت، قیمت مرغ کشتار روز تغییر چندانی نداشته است. توزیع مرغ منجمد باعث تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ زنده شده است و در صورتی که مرغ منجمد در بازار توزیع نشود، قطعا قیمت مرغ افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به قیمت روغن در بازار خاطرنشان کرد: افزایش قیمت روغن در بازار بر اساس مجوز ستاد تنظیم بازار کشور است. این ستاد مجوز افزایش حدود 9 درصدی قیمت روغن را داده و به این دلیل قیمت روغن در بازار افزایش پیدا کرده است.

 

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار