رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد
رئيس هیأت گلف استان قم از موفقيت گلف‌بازان قم در كسب مجوز صعود به رقابت‌هاي ليگ برتر گلف مردان باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 18 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،رضا دلاوری اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان ایران فرصت بسیار خوبی برای نمایش توانمندی و قابلیت‌های فنی و تکنیکی گلف‌بازان قم بود، رقابت‌هایی که پایان آن یک دستاورد ارزشمند برای گلف قم رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: دستاورد حضور موفق گلف‌بازان قم در پیکارهای لیگ دسته اول گلف کشور به دست آوردن مجوز صعود به لیگ برتر بود و از این بابت عملکرد تمامی اعضا و مربیان تیم قابل تقدیر است، امیدوارم این روند را با تمام توان در سایر رشته‌ها و مسابقات دیگر ادامه دهیم.

رئیس هیأت گلف استان قم افزود: رقابت‌های لیگ دسته اول گلف طبق برنامه‌ریزی فدراسیون به مدت دو روز به انجام رسید و در پایان تیم سردار شهید رضا شهنی فیض با 508 ضربه به مقام نخست دست یافت و گلف‌بازان قم با 525 ضربه رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کردند.

وی با اشاره به رقابت 9 تیم در این لیگ، یاد آور شد: در این رقابت‌ها تیم‌های گلف خرمشهر، لرستان، تهران، آبادان، اردبیل، چهار محال و بختیاری و مرکزی دیگر رقبای گلف‌بازان تیم هیأت قم بودند که در رتبه‌های سوم تا نهم رده‌بندی نهایی لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور جای گرفتند.

دلاوری صعود تیم هیأت گلف قم به سوپرلیگ گلف کشور را نخستین موفقیت سال جاری برای گلف قم در سطح ایران توصیف کرد و افزود: این رقابت‌ها در زمین گلف باشگاه انقلاب تهران برگزار شد و تیم هیأت قم متشکل از علی منفرد، علی ملک‌لی، حمید منصوری و مجید کربلایی مقام ارزشمند دوم مسابقات را به دست آورد و نخستین‌بار به مجوز حضور در سوپرلیگ گلف باشگاه‌های کشور دست یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار