تخلفات صنفی را به 124 اطلاع دهید
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به آغاز طرح ضیافت، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح و تمهیدات اندیشیده شده، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه با قیمت مصوب و مناسب در فروشگاه‌های مجاز که مورد تایید ستاد تنظیم بازار استان هستند، توزیع شوند.
کد خبر: ۶۰۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 16 May 2018

ابراهیم نجفیان در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که امروز 26اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت برای تنظیم بازار، تمهیدات ویژه‌ای را برای تامین، توزیع و نظارت بر روی قیمت‌ها اتخاذ شده است.

وی با بیان این‌که طرح ضیافت از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: امیدواریم با اجرای این طرح و تمهیدات اندیشیده شده، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه با قیمت مصوب و مناسب در فروشگاه‌های مجاز که مورد تایید ستاد تنظیم بازار استان هستند، توزیع شوند.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: روند توزیع اقلام اساسی موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان به شکلی است که نظارت کافی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد گرفت. همچنین اتاق اصناف نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت تا شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح در استان باشیم.

نجفیان بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این ایام می‌توانند با تلفن 124 که به صورت شبانه‌روزی است تماس بگیرند و شکایات خود را مطرح کنند. سازمان صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی خواهد کرد و نتیجه لازم را به اطلاع مردم می‌رساند.

وی در خصوص قیمت محصولات و اقلام اساسی موردنیاز مردم عنوان کرد: دستگاه‌های مسئول در ستاد تنظیم بازار قیمت‌هایی را مشخص کرده‌اند تا کالاهایی با قیمت مصوب در بازار به فروش برسند. مرغ با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان و گوشت گرم با قیمت 36هزار و 300 تومان در این ایام به دست مصرف کننده خواهد رسید.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه مراکز با بنرهایی مشخص شده‌اند و نظارت کافی از لحظه توزیع تا زمانی که محصول به دست مردم می‌رسد انجام خواهد گرفت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار