معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد:
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان این‌که به لحاظ کمی بعید می‌دانیم که با مشکلی در بحث تامین اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان مواجه باشیم، گفت: حتما باید نظارت و پایش در خصوص قیمت کالاها توسط اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی صورت بگیرد تا به صورت کامل اشراف لازم بر روی بازار و قیمت محصولات وجود داشته باشد.
کد خبر: ۶۰۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 16 May 2018

سید علی بحرینی مقدم در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز، 26 اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به طرح ملی ضیافت که در ستاد تنظیم بازار کشور مصوب شده، مقرر شده است تا هماهنگی‌های لازم برای تامین اقلام خاص مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان انجام بگیرد تا در این ماه شاهد مشکلاتی در بحث تامین این اقلام نباشیم.

وی افزود: با توجه به جلسات برگزار شده در زمینه تامین گوشت گرم، مرغ، برنج، روغن، شکر و سایر اقلام از نظر کمی، کیفی و قیمتگذاری تمهیدات لازم اندیشیده شده است و خوشبختانه همه اقلام موردنظر مردم به صورت کافی در انبارها و سردخانه‌های استان ذخیره شده و نظارت کافی نیز در این زمینه در حال انجام است.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان در خصوص شبکه توزیع اقلام در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این زمینه تصمیمات لازم گرفته شده است تا در سطح شهرستان‌ها و در نقاط کم‌برخوردار اهواز و سایر شهرستان‌ها اقلام موردنیاز مردم در دسترس آن‌ها قرار بگیرد و مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

بحرینی مقدم عنوان کرد: حتما باید نظارت و پایش در خصوص قیمت کالاها توسط اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی صورت بگیرد تا به صورت کامل اشراف لازم بر روی بازار و قیمت محصولات وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: به لحاظ کمی بعید می‌دانیم که با مشکلی در ماه مبارک رمضان مواجه باشیم زیرا در حال حاضر مرغ و گوشت قرمز به وفور در سردخانه‌ها موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به این‌که در بحث مرغ دغدغه‌ای در استان وجود ندارد، اظهار کرد: استقبال بسیار خوبی از گوشت گرم وارداتی شده و قرار است با قیمت 36 هزار و 200 تومان به مصرف کننده تحویل داده شود. این گوشت پس از مصرف مردم مورد استقبال آن‌ها و اتحادیه نیز قرار گرفته است و در این زمینه بیش از 40 قصابی در سطح استان متقاضی دریافت این گوشت و توزیع آن هستند.

بحرینی مقدم در خصوص مساله برنج مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان گفت: دو نوع برنج تایلندی و هندی در استان توزیع خواهد شد و در این زمینه نیز هیچ مشکلی در استان وجود نخواهد داشت. در بحث روغن نیز هماهنگی‌های لازم انجام گرفته تا شاهد مشکلی در این خصوص نباشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار