فرماندار آبادان بیان کرد:
فرماندار آبادان از آغاز عملیات اجرایی سد بهمنشیر به عنوان اتفاقی مهم و ارزشمند در حوزه کشاورزی نام برد.
کد خبر: ۶۰۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 16 May 2018

عزیزاله شهبازی در آئین افتتاح دبیرستان دخترانه ۱۶ کلاسه مهرگان ۲ گفت: به طور حقیقی از سال ۹۲ با پیوستن تمامی شهرهای آبادان و خرمشهر به محدوده منطقه آزاد اروند، زندگی، حرکت و رونق در این شهرها جریان خاصی پیدا کرد.

وی افزود: وجود منطقه آزاد اروند نه تنها سبب ثبات جمعیت در شهرهای آبادان و خرمشهر شد بلکه جمعیت شان نیز فزونی یافت.

شهبازی با اشاره به رونق شهرها با اجرای طرح های ملی اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی سد بهمنشیر اتفاق مهمی در حوزه کشاورزی منطقه است.

فرماندار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در امر بازسازی روستاها تصریح کرد: در حوزه درمان نیز بخش اعظمی از چهار بیمارستان تأمین اجتماعی تا پایان سال به اتمام می رسد.

شهبازی با تاکید بر اینکه آبادان ۱۲ مدرسه نیاز دارد، گفت: کاری که امروز مؤسسه ملی فرهنگی مصلی نژاد در آبادان انجام داد، جای تقدیر و تشکر دارد، سوای از شهر اهواز، در کمتر شهری همچون مدرسه ای در سطح آموزش عالی ساخته شده لذا از همت خیراندیش این مؤسسه که زاده شهر آبادان هم هست، قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه در سختی ها و آزمون های پراسترس افرادی که کار خیر انجام می دهند، خیلی سخت گرفته نمی شود، افزود: تقاضای عضویت افتخاری در مؤسسه ملی فرهنگی مصلی نژاد را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار