مهدی پدرام‌خو از خوزستان برگزیده بخش مجموعه عکس محیط زیست در جشنواره عکس سال مطبوعاتی ایران شد.
کد خبر: ۶۰۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 15 May 2018

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به منظور ایجاد انگیزه و پویایی در میان عکاسان مطبوعاتی و با هدف ارتقای سطح عکاسی مطبوعاتی از سال گذشته اقدام به برگزاری دومین جشنواره اهدای نشان عکس سال کرد.

در مراسم اختتامیه علاوه بر تقدیر از پیشکسوتان و گرامیداشت یاد عکاسان بزرگ عکاسی ایران، برندگان دوربین طلایی عکس سال مطبوعاتی ایران در بخش‌های مختلف اعلام شد که مهدی پدرام‌خو، عکاس فعال خوزستانی، موفق شد در بخش مجموعه عکس و زیرشاخه محیط زیست با مجموعه عکسی تحت عنوان "ریزگردها" برگزیده اصلی شناخته شود.

در این مراسم همچنین یاد و خاطره‌ عکاسان تازه درگذشته‌ ایران شاهرخ حاتمی، منوچهر یگانه‌دوست و عباس عطار با پخش قطعه فیلم‌‌هایی کوتاه و ذکر خاطرات‌شان توسط سخنرانان،گرامی داشته شد.

در بخش دیگری از مراسم با انتخاب کمیته‌ ویژه‌ تقدیر از پیشکسوتان، جهانگیر رزمی، عباس ملکی و محمد اسلامی‌راد به عنوان عکاسان پیشکسوت مورد تقدیر قرار گرفتند و قطعه فیلم‌هایی کوتاه درباره‌ فعالیت حرفه‌ای آن‌ها به نمایش در آمد و از یک عمر فعالیت حرفه‌ای اسماعیلی عباسی به عنوان مدرس پیشکسوت عکاسی تقدیر شد.

همراه با برگزاری مراسم اختتامیه‌، عکس یادگاری عکاسان حاضر در دومین نشان عکس سال مطبوعاتی ایران توسط بهنام صدیقی در مقابل ورودی خانه‌ هنرمندان ثبت شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار