شهردار اهواز مطرح کرد
شهردار اهواز از پایان طراحی و مطالعات عملیات اجرایی سه تقاطع غیرهمسطح در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 15 May 2018

منصور کتانباف در جلسه با معاونین فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک، از پایان طراحی و مطالعات عملیات اجرایی سه تقاطع غیرهمسطح خبر داد.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به جزئیات این سه پروژه، افزود: پس از بررسی های کارشناسی، مطالعات و طراحی پروژه های زیرگذر از کوی سپنتا به پردیس با هدف اتصال بلوار جاده خرمشهر به بلوار گلستان، تقاطع غیرهمسطح ابومسلم (15 خرداد) با هدف اتصال از محدوده نهضت آباد (لشکرآباد) به خیابان انقلاب، تقاطع غیرهمسطح 18متری چهارم کیان آباد با هدف ارتباط منطقه کیانشهر به کیان آباد و کیانپارس در امتداد پل نهم به اتمام رسیده است و به‌زودی پس از برگزاری مناقصه و طی تشریفات قانونی، عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز می شود.

شهردار اهواز به ضرورت احداث این پروژه ها اشاره کرد و گفت: با گسترش شهر و افزایش جمعیت، تراکم ترافیک در مسیرهای اصلی، احداث مسیرها و زیرساخت های جدید و تکمیل رینگ‌های درون شهری برای تسهیل در تردد شهروندان امری اجتناب ناپذیر است.

وی بیان کرد:‌ با احداث این تقاطع‌ها در مناطق دو، چهار، پنج و شش علاوه بر روان‌سازی ترافیک، کاهش میزان آلودگی، مصرف سوخت و زمان سفرهای درون شهری، شاهد ایجاد ارزش افزوده برای اراضی و توسعه مناطق در مسیر خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار