دختران تکواندوکار خوزستانی در رقابت‌های هانمادانگ کشور موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ شدند.
کد خبر: ۶۰۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 15 May 2018

سیزدهمین دوره مسابقات آزاد هانمادانگ کشور از 22 اردیبهشت‌ماه به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

این رقابت‌های با حضور 472 تکواندوکار برای شناسایی واجدین شرایط و به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیمء‌ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2018 در بخش‌های پومسه استاندارد، پومسه ابداعی، تیم نمایش و چند جهت به انجام رسید.

در بخش پومسه استاندارد رده سنی بالای 19 سال این رقابت‌ها تیم دزفول الف به عنوان نایب‌قهرمانی رسید، در بخش ابداعی تیمی رده سنی کمتر از 19 سال هیات تکواندو دزفول الف و هیات تکواندو دزفول ب به ترتیب مقام‌های اول و دوم را ازآن خود کردند و در بخش نمایش نیز تیم‌های هیات تکواندو دزفول ب و ستارگان فارس مشترکا پس از تیم‌های تهران و احیافولاد سپاهان در رده سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی شکستن اجسام در چند جهت در رده‌سنی 16 تا 18 سال نیز ساحل فرخ‌نژاد به نشان نقره دست پیدا کرد و هستی بیگی‌پور گردن آویز برنز را به دست آورد. در همین بخش و در رده سنی بالای 19 سال رضوان ملک‌محمدی مدال برنز را از آن خود کرد.

در آیتم تیو نوپی چاگی رده سنی 13 تا 15 سال، کوثر عنایت‌الله سوم شد، در رده‌سنی 16 تا 18 سال نیز شکوفا مدملیل و ساحل فرخ‌نژاد به ترتیب اول و دوم شدند و در رده‌سنی بالای 19 سال زهرا خالقی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار