استاندار:
استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان بعد از استان تهران بهترین زیرساخت‌ها را در حوزه ICT دارد.
کد خبر: ۶۰۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 14 May 2018

غلامرضا شریعتی در حاشیه سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان در خصوص وضعیت ارایه خدمات الکترونیک توسط دستگاه‌های دولتی استان اظهار کرد: استان خوزستان بعد از تهران بهترین زیرساخت‌ها را در حوزه ICT دارد.

وی با بیان این‌که پیش از این، از این زیرساخت‌ها به خوبی استفاده نشده بود، عنوان کرد: اکنون با این تفاهم‌نامه‌هایی که بین شرکت‌ها، وزارت‌خانه‌های کار و ارتباطات منعقد کرده‌ایم، این ظرفیت در حال فعال شدن است.

استاندار خوزستان ادامه داد: اکنون شرکت‌های استارتاپ و کسب‌وکار‌های مجازی در استان در حال گسترش هستند. شب گذشته نیز نیز تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و شرکت فناپ منعقد شد.

شریعتی تصریح کرد: یکی از حوزه‌هایی که ما به شدت بر روی آن در حال کار و سرمایه‌گذاری هستیم حوزه کسب و کارهای الکترونیک در منطقه آزاد اروند است.

وی در خصوص حمایت‌های استانداری برای ورود ایده‌های نو و استارتاپ‌ها به بازار کار، گفت: راه‌اندازی شتابدهنده‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های اینچنینی و در اختیار گذاشتن وام‌های کم بهره از حمایت‌های استانداری در همین راستا است. همچنین پارک علم و فناوری را نیز موظف کرده‌ایم و مشاور استاندار در امور فناوری اطلاعات نیز به طور جدی و با پیگیری‌های مستمر به گسترش این شرکت‌ها کمک می‌کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار