فراخوان مقاله "پنجمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی" که بهمن‌ماه امسال در اهواز برگزار می‌شود، منتشر شد.
کد خبر: ۶۰۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ 15 May 2018

جهت بررسی آخرین تحولات و یافته‌های علمی آموزش و یادگیری، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی، پنجمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی با گرایش‌های آموزش و یادگیری، ادبیات و ترجمه، 11 و 12 بهمن‌ماه 1397 در اهواز با همکاری و حمایت دانشگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد و کمیته علمی به صورت کمیته بین‌المللی و متشکل از اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های خارجی و داخلی انتخاب شده است.

در جهت نگرش چندگانه به آخرین تحولات مرتبط با وضعیت انگلیسی، میان رشته‌ای بودن به عنوان مبنای اصلی کنفرانس برنامه‌ریزی شده است تا متخصصین با تخصص و گرایش‌های مختلف بتوانند مسایل جاری مرتبط را از دیدگاه‌های مختلف و بر اساس گرایش خود بررسی کنند.

برای پنجمین دوره کنفرانس نیز هم‌چون دوره‌های قبل، از پژوهشگران و دانشگاهیان دعوت شده است تا مقالات خود را با توجه به محورهای کنفرانس به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

مقالات دریافت شده در صورت دریافت تاییدیه از طرف کمیته علمی کنفرانس، جهت ارائه به صورت شفاهی یا پوستر اعلام می‌گردند و مقالات منتخب شده کنفرانس، بعد از ارائه در کنفرانس به صورت کتاب مجموعه مقالات منتشر می‌شوند و در پایگاه سیویلیکا ایندکس می‌گردند.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال چکیده می توانند به وب سایت پنجمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی (آموزش و یادگیری، ادبیات و ترجمه) و زبان شناسی WWW.ELTL.IR مراجعه نمایند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: زبان انگلیسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار