مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: استمرار در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف حوزه میراث را شرط لازم و کافی برای رونق و توسعه گردشگری پایدار در خوزستان است.
کد خبر: ۶۰۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 13 May 2018

علیرضا ایزدی با ابراز خرسندی از برگزاری اولین نمایشگاه گردشگری در استان اظهار کرد: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها فرصتی است تا قابلیت‌ها و ظرفیتهای گردشگری استان معرفی و به نمایش گذاشته شود.

وی با تاکید بر لزوم رسیدن به نتایج قابل قبول از برگزاری این نمایشگاه‌ها گفت: در تقویم میراث فرهنگی در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد برنامه هفته صنایع دستی ودر اوایل مهرماه هفته گردشگری را داریم که انتظار می رود با برنامه ریزی هدفمند بیشترین بهره را از این مناسبت‌ها ببریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان،استمرار در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف حوزه میراث را شرط لازم و کافی برای رونق و توسعه گردشگری پایدار در خوزستان برشمرد.

ایزدی با تاکید بر حضور قدرتمند نمایشگاه‌ها‌ی میراث فرهنگی در سطح ملی بیان کرد: شرایط اقلیمی خوزستان می تواند میراث فرهنگی استان را به عنوان یک پایلوت مناسب در فصول مختلف و در سطح بین الملی معرفی کند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود با حمایت استانداری خوزستان بتوانیم امسال 2 رویداد بزرگ در حوزه صنایع دستی، هنرهای سنتی و نمایشگاه سراسری گردشگری را برگزار کنیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار