معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شهرداری اهواز از گذشته تاکنون نسبت به وظایفش در خصوص مقابله با عرضه قلیان عمل نکرده است .
کد خبر: ۶۰۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 12 May 2018

علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه شورای سلامت خوزستان که امروز (22 اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به عرضه قلیان در اماکن عمومی اظهار کرد: بخشی از مشکلات موجود در این مسائل به برخی نهادها که مهم‌ترین آن شهرداری است مربوط می‌شود. شهرداری اهواز از گذشته تا امروز در این حوزه‌ها در چارچوب وظایفش عمل نکرده است و باید ببینیم چه راهکاری باید دنبال شود تا در چارچوب وظایف عمل شود .

وی افزود: آیا تاکنون مطالعه‌ای در خصوص چرایی گرایش به قلیان در میان مردم خوزستان انجام شده است یا نه؟ باید کسانی که در پارک‌ها قلیان مصرف می‌کنند به عنوان یک جامعه نمونه بررسی شوند و ببینیم چه متغیرهایی در این زمینه تأثیرگذار است. همچنین باید با حضور استاندار خوزستان، شهرداری اهواز و نیروی انتظامی بررسی شود که چرا مصوبات قبلی در خصوص کنترل مصرف دخانیات اجرایی نشده است .

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید تدبیری اتخاذ شود تا مصوبات کارشناسی شده گذشته در خصوص کنترل مصرف دخانیات با شروع ماه مبارک رمضان عملیاتی شود .

حسین‌زاده عنوان کرد: مصوبات کلی پیرامون بحث آب روستایی مجددا ابلاغ و در هفته جاری مجددا جلسه‌ای در خصوص آب روستایی و شهری با فرمانداران و مرکز بهداشت تشکیل خواهد شد .

وی عنوان کرد: طبق گزارش‌هایی که ارائه شد آمار بیماری‌ها در سال 97 افزایش پیدا کرده است اما در سال گذشته بیماری وبا مشاهده نشده بود. امیدواریم مصوبات سال گذشته در خصوص مقابله با بیماری‌ها مجددا اجرا شود .

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: بحث آب روستایی شهرستان کارون حل شده است و این نشان‌دهنده زحمات همکاران ما در این زمینه است. لازمه این کار این است که دانشگاه علوم پزشکی اهواز حساسیت ایجاد کند تا کارها با جدیت بیشتری دنبال شود .

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، قلیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار