مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: تندباد جمعه شب گذشته اهواز که سرعتی بیش از 85 کیلومتر در ساعت داشت با آسیب زدن به 7 دکل انتقال و فوق توزیع، خسارت 40 میلیارد ریالی به این شرکت وارد کرده است.
کد خبر: ۶۰۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 12 May 2018

محمود دشت بزرگ در بازدید از پست اهواز 2 اظهار کرد: در خط دومداره حد فاصل اهواز 2 و اهواز یک 7 دکل دچار آسیب شده که با ارزیابی‌های صورت گرفته، در اسرع وقت نسبت به ترمیم و جایگزینی دکل‌های آسیب دیده اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به رشد بار تابستان، ادامه داد: برآورد می‌شود که پیک زودرس را در خردادماه داشته باشیم. به همین دلیل تمام تمهیدات لازم و سناریوهای ارزیابی، فنی، مالی و اجرایی انجام شده تا از نظر زمانی کوتاه‌ترین و بهترین مسیر انتخاب و خط به حالت اولیه برگردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان عنوان کرد: در کنار این خط، خط مجاور هم در اثر سقوط تعدادی از دکل‌ها دچار آسیب‌های جزئی شده که باید آن را نیز برطرف کنیم.

دشت بزرگ تصریح کرد: سقوط این دکل‌ها و برخورد با خطوط مجاور باعث بی برقی پست صنایع و فولاد اکسین شده بود که در کمترین زمان ممکن به حالت اولیه برگشته و برقدار شد، در حال حاضر هم هیچ خاموشی در شبکه انتقال و فوق توزیع این شرکت وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: در مجموع با توجه به آسیب‌های این دو خط و آسیب‌های جزئی در حوزه ساختمانی پست‌ها، برآورد اولیه از خسارت حدود 40 میلیارد ریالی به شبکه حکایت دارد که باید از محل منابع شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تامین و بازسازی‌های لازم صورت بگیرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار