مدیرکل کمیته امداد خوزستان:
مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: در مجموع یک هزارو ۷۰۰خدمت در بخش مسکن در قالب توافق نامه بین بسیج سازندگی و کمیته امداد استان به مددجویان ما ارائه می شود.
کد خبر: ۶۰۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 12 May 2018

مرتضی موصلی ظهر امروز در مراسم امضای توافقنامه نامه احداث و بازسازی خانه‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بسیج سازندگی خوزستان اظهار کرد: موضوع این توافقنامه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک بسیج سازندگی و سپاه در جهت پیشبرد سیاست‌های محرومیت‌زدایی، توانمندسازی نیازمندان و اقشار تحت پوشش کمیته امداد استان است.

وی بابیان اینکه افزایش همکاری‌های مشترک به تحقق منویات مقام معظم رهبری می‌انجامد، عنوان کرد: عملیاتی شدن راهبردهای کاهش فقر، توانمندسازی نیازمندان و تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد از اهداف انعقاد این توافقنامه است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: در قالب این توافقنامه تعداد ۴۰۰ واحد مددجویان روستایی شهرهای مختلف استان احداث و ۸۰۰ واحد مسکونی تعمیر و مرمت و بازسازی می‌شود.

موصلی گفت: درمجموع یک هزار و ۷۰۰خدمت در بخش مسکن در قالب توافق‌نامه بین بسیج سازندگی و کمیته امداد استان به مددجویان ما ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: به ازای هر واحد ۲۵۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود که ۱۵۰ میلیون ریال به‌صورت بلاعوض و ۱۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از طرف کمیته امداد امام خمینی برای احداث مسکن مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته‌شده است و باقی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سپاه و بسیج سازندگی تأمین می‌شود.

موصلی افزود: در سال گذشته با همکاری بسیج سازندگی خوزستان و کمیته امداد ۲۸۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و ساکن مناطق محروم استان ساخته شد که کار ارزشمندی بود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با تقدیر از همکاری مجموعه ارزشمند سپاه در سطح ملی و استانی بیان کرد: با همکاری مجموعه سپاه توفیقات قابل‌توجهی در جهت پیشبرد سیاست‌های کمیته امداد در عرصه توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در زمینه‌های مختلف که از مؤلفه‌های تأثیرگذار توانمندسازی خانواده‌ها بود صورت گرفته است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار