نماینده اهواز بیان کرد:
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود ۳۴۵ هزار هکتار کانون ریزگرد در خوزستان از بی نظمی مسئولان دست اندرکار در مرکز و از استان است.
کد خبر: ۶۰۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 12 May 2018

جواد کاظم نسب الباجی پیش از ظهر امروز در همایش مدیریت خشکسالی و بررسی مشکلات کشاورزان و روستاییان خوزستان اظهار کرد: با حضور در کمیسیون کشاورزی در اولین قدم دغدغه همه کشاورزان خوزستانی یعنی شرکت نیشکر را پیگیری و طرح تحقیق و تفحص از آن را در مجلس تصویب کردم؛ هیئت نظارت وارد عمل شده و در آستانه تکمیل گزارش هستند.

به گزارش"تابناک" وی با بیان اینکه از بلایی که نیشکر بر سر کشاورزان آورده مطلع هستم، افزود: تحقیق و تفحص از اجرای طرح انتقال آب بهشت آباد را نیز در کمیسیون کشاورزی مجلس مصوب کردیم و به صحن علی نیز ارائه می دهیم.

الباجی بیان کرد: ۳۴۵ هزار هکتاری که امروزه کانون ریزگرد در خوزستان هستند از بی نظمی مسئولان دست اندرکار در مرکز و از استان است؛ اگر به حق آبه این کانون ها توجه می شد دیگر شاهد ریزگردها نبودیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی، سال اول ۱۰۰ میلیون دلار و امسال نیز ۱۵۰ میلیون دلار برای مهار ریزگردها تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه مسئولان از جمله مسئولان آب و برق و همچنین جهاد کشاورزی باید جواب بدهند که در آینده ای نزدیک چه برنامه ای برای کشاورزان استان دارند، گفت: نظام صنفی و شورای شهرستان اهواز طرحی با ارائه راهکارها و حل مشکلات کشاورزی را تدوین کند تا در مجلس به تصویب برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار