مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: ۶۱ درصد از سه هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب اهواز فرسوده است.
کد خبر: ۶۰۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 11 May 2018

فردوس کریمی در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان خوزستان که شامگاه پنجشنبه که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سالن شهید رجایی استاداری برگزار شد، گفت: با توجه به تولید ۳۲۰ هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز، اهواز شرایط خاص و ویژه ای به لحاظ زیرساخت های آب و فاضلاب دارد.

به گزارش "تابناک" وی با اشاره به عمر ۴۰ ساله تصفیه خانه غرب اهواز اظهار کرد: این تصفیه خانه پاسخگوی نیاز مردم نیست و محیط زیست را به شدت تحت تأثیر قرار داده از این رو تصفیه خانه در شرق اهواز توسط شرکت کیسون در حال تأسیس است.

کریمی افزود: سال گذشته ۹۸۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی از محل اعتبارات دولت، نفت و فاینانس در اهواز هزینه و پروژه تعریف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز اظهار کرد: هیئت دولت در بخش آب و فاضلاب مصوبه ۶۳۰ میلیارد تومان برای اهواز در سه سال تعریف کرده که بخشی از آن فاینانس داخلی، فاینانس خارجی و بخشی هم از محل درآمدهای عمومی تأمین می شود.

کریمی بیان کرد: با توجه به نیاز شهر اهواز که ۶۱ درصد از سه هزار کیلومتر طول شبکه آب و فاضلاب آن فرسوده است، و نیاز به تأمین اعتبار حدود ۳۴۰ میلیارد تومان به صورت اضطراری درخواست شد که با ۱۷۰ میلیارد تومان آن موافقت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد:۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاضلاب و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آب اهواز نیاز است تا برای هر دو بخش پروژه های موردنیاز تعریف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار