عداز ظهر امروز برگزارشد
بعد از ظهر امروز جشن پویش نگهبانان آب، با حضور مسوولان شهرستان باغملک به میزبانی انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل در مدرسه زهره شهر قلعه تل برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 09 May 2018

سمیه علیدشت بعد از ظهر امروز در جشن پویش نگهبانان آب، اظهار کرد: در تمام مدارس قلعه تل آموزش مباحث محیط زیستی صورت گرفته و همه دانش آموزان بامفاهیم محیط زیست و حفظ آن آشنایی دارند.

وی افزود:برای اولین بار در استان خوزستان برای هر دانش آموز یک کارت نگهبان آب صادر شده که این کارت وظایفی را برای کودکان مشخص می‌کند و این‌کار به آن‌ها اهمیت حفظ و صرفه جویی در مصرف آب را یاد می‌دهد.

علیدشت گفت: بالغ بر ۱۳۰۰ کارت نگهبان آب با همکاری انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل و اداره آبفا باغملک تهیه و در بین دانش آموزان شهر قلعه تل توزیع شد، که این پویش در ادامه به سراسر شهرستان خواهد رسید به امید آن که پا در میانی کودکان برای بقای آب تاثیر گذار باشد.

در ادامه این مراسم رئیس اداره آبفا شهرستان باغملک با اشاره به نقش تعیین کننده کودکان در ترویج فرهنگ استفاده درست از آب عنوان کرد: هر کودک در هر خانواده می‌تواند نگهبان آب باشد و با جلوگیری از هدر رفت حتی یک لیوان آب به آینده آبی خود کمک کند.

حسین خواجوی افزود: کشور و شهر ما درسال‌های کم آبی و خشکسالی به سر می‌برد و تنها با درست مصرف کردن است که این مشکل پشت سر گذاشته خواهد شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار