رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از اعزام تیم‌های لیگ برتر فوتسال استان قم به مسابقات امید کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 09 May 2018

به گزارش تابناک قم،رضا بمانی اظهار داشت: بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال کشور، لیگ برتر فوتسال در رده سنی امید کشور از روز هجدهم اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و استان قم در این دوره دو نماینده را شاهد خواهد بود.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: تیم‌های انصار آرش قم و آپکوپارس دو نماینده قم در این دوره از مسابقات خواهند بود که دو تیم صبح امروز راهی مسابقات شدند، با توجه به تمرینات و یارگیری بسیار خوبی که تیم‌ها داشته‌اند انتظار داریم به مرحله بعدی صعود کنند.

وی گفت: در فصل گذشته انصار و آپکوس که با نام‌های دیگری راهی مسابقات بودند توانستند عنوان‌های دوم و سوم کشور را به دست آورند و امیدواریم در سال جاری در فینال این دو تیم با یکدیگر روبه‌رو شده تا عنوان‌های اول و دوم از آن قم شود.

بمانی درباره هم‌گروهی تیم‌ها، بیان کرد: تیم آپکوپارس قم در گروه نخست بازی‌های با تیم‌های موعود مشهد، پرسپولیس خوزستان، پدیده اصفهان، شهرداری رشت و شهروند ساری در شهرستان رشت استان گیلان روبه خواهد شد و تیم انصار آرش قم ملی حفاری ایران، مقاومت تهران، گیتی پسند اصفهان و فرش آرا مشهد در اصفهان به مصاف رقیبان خواهد رفت.

وی عنوان کرد: دور رفت لیگ برتر امیدهای کشور در روز بیست و سوم اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد و تاکنون میزبان مرحله برگشت این مسابقات مشخص نشده است البته با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود تیم‌های استان در جمع سه تیم بالای جدول قرار بگیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار