ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان باغملک با محوریت مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 08 May 2018

ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان باغملک با محوریت مراسم تودیع سید مجید صالحی فرماندار سابق و معارفه محمد نجاتی پور فرماندار جدید شهرستان باغملک با حضور معاون امنیتی استانداری خوزستان، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان و دیگر مسوولان شهرستان در فرمانداری باغملک برگزار شد.

قدرت الله دهقان معاون امنیتی استانداری خوزستان دراین مراسم، اظهار کرد: فرصت برای وقت تلف کردن نیست و باید شبانه روزی تلاش کنیم برای زنده کردن امید در دل‌های مردم و عزم دولت درجهت شتابان کردن توسعه کشور است و هرکدام از ما که مسوولیتی را پذیرفتیم باید سهم خود را نه تنها در شهرستان بلکه در سطح استان و شاید کشور برای این توسعه یافتگی ایفا کنیم.

وی افزود: توطئه‌های عظیمی برعلیه جمهوری اسلامی شکل گرفته و به دنبال آن هستند که اجازه ندهند کشور قدم‌های توسعه یافتگی خود را بردارد اما باید توسعه را در یک تراز بلندتری دید تا متوجه شوید که این افرادی که می‌خواهند برعلیه ما توطئه کنند چقدر به بی‌راهه می‌روند.

دهقان بیان کرد: استعدادهای ناب انسانی برای خلق ثروت در باغملک را باید تشویق کرد و اجازه دهیم این چشمه‌های جوشان مردمی برای خلق ثروت عده‌ای دیگر را هم ثروتمند کنند ما باید دولت را سبک کنیم و اجازه دهیم مردم رشد کنند و نباید تنها به بودجه نفت اکتفا کرد.

معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: باغملک باید استعدادهایش را شناسایی کند و با قدم‌های شتابان‌تری نسبت به قبل و با یک تقسیم کار مناسب و برگزاری جلسات مدون با همه نخبگان شهرستان مشکلات را برطرف کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار