سرپرست فرمانداری شادگان تأکید کرد:
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همه باید تلاش کنند دغدغه مردم در زمینه بهداشت و سلامت کاهش یابد و به ارتقای سلامت جامعه توجه و کمک شود.
کد خبر: ۶۰۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 07 May 2018

سعید حاجیان در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به پیک التور در فصل تابستان و لزوم توجه جدی به لایروبی جوی های روباز بخشداران، شهرداران و دهیاران بخش مرکزی، دارخوین و خنافره با نظارت کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت نسبت به آهک پاشی در سطح شهرها و روستاهای تابع شهرستان اقدام کنند.

وی، ضمن بررسی مصوبات جلسات گذشته افزود: یکی از وظایف شورای سلامت، پیگیری اجرایی شدن مصوبات است و برای به سرانجام رسیدن مصوبات باید از تمام پتانسیل‌های شهرستان به نحو شایسته استفاده شود.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه سلامت یکی از مهم‌ترین مقوله‌های اجتماعی در هر جامعه‌ای است، گفت: ارتقای سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی آحاد مردم جامعه از طریق اتخاذ تدابیر مناسب و نهادینه کردن سیاست‌گذاری و مدیریت در قلمرو سلامت امکان‌پذیر خواهد بود که تشکیل شورای سلامت همین روند را دنبال خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت جدی گرفتن مصوبات جلسات شورای سلامت این شهرستان، گفت: این مصوبات برای همه مدیران لازم‌الاجراست.

حاجیان در پایان تامین و نگهداشت کلر باقیمانده آب شبکه های شهری و روستایی در حد استانداردهای کشوری توسط ادارات آبفای شهری و آبفای روستایی، تشکیل کارگروهی برای ساماندهی وضعیت دوره گردهای عاملان فروش آب شرب و کدگذاری بهداشتی آنها، برگزاری همایش در زمینه مسائل بهداشتی برای مربیان مدارس شهرستان در جهت ایجاد بستر و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به منظور جلوگیری از بروز و شیوع بیماریهای واگیر در سطح شهرستان توسط شبکه بهداشت و درمان و... از جمله مهمترین مصوبات جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار