امام جمعه خرمشهر:
امام جمعه خرمشهر گفت: استفاده از کالای ایرانی ابتدا باید از دولتمردان و مسؤولان آغاز شود، مسؤولان خرد و کلان باید از خودروهای ایرانی استفاده کرده و هوس‌ها را رها کنند.
کد خبر: ۶۰۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 04 May 2018

حجت الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: دوران قبل از ظهور امام زمان دوران سختی است، در دوران همه ائمه اطهار و پیامبر اکرم مشکلات فراوانی وجود داشت.

وی افزود: اهل‌بیت عصمت و طهارت با وجود همه مشکلات بر اصول خود پافشاری کردند، ما باید نیز مشکلات را تحمل کنیم تا امام زمان به هنگام ظهور عدالت را به گیتی هدیه کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: باید از روزهای باقی‌مانده ماه شریف شعبان و به ویژه از سحرهای این ماه استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باید ساختارها بانک‌ها و سازمان استاندارد به صورت جدی اصلاح شود، اگر دولت به صورت جدی به دنبال اشتغال است، باید از بانک‌ها شروع کند، در غیر این صورت بحث اشتغال توهمی بیش نیست.

موسوی افزود: استفاده از کالای ایرانی ابتدا باید از دولتمردان و مسؤولان آغاز شود، مسؤولان خرد و کلان باید از خودروهای ایرانی استفاده کرده و هوس‌ها را رها کنند.

امام جمعه خرمشهر بر نقش جدی رسانه‌ها در حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: رسانه‌های و فضای تبلیغاتی کشور باید در امر حمایت از کالای ایرانی با جدیت وارد شوند و کالا‌های مرغوب داخلی را در معرض نمایش و معرفی قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون جنگ نظامی توهمی بیش نیست، عنوان کرد: در مدت ۸ سال آمریکا و اسرائیل تمام امکانات خود را در سوریه به میدان آوردند اما ناکام ماندند، جمهوری اسلامی ایران نیز به مدت ۴۰ سال با قاطعیت آمریکا را از سرزمین خود دور کرده و همچنان نیز اجازه ورود آنها را به کشور نمی‌دهد و این عزت به حساب می‌آید.

موسوی افزود: البته دشمن اکنون جنگ فرهنگی و اقتصادی را به ما تحمیل کرده است و در این زمینه برنامه دارند و کار می‌کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: اشتغال و کار در دستگاه‌های دولتی قفل است، اکنون باید بخش خصوصی و کارآفرینی را تقویت کرد و دولتمردان باید در این زمینه برنامه معرفی کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار