معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز:
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در جلسه برنامه ریزی طرح های عمرانی شهرداری اهواز اعلام کرد: این هفته تالار شهر اهواز که از جمله قدیمیترین تالارهای شهر است، افتتاح می شود.
کد خبر: ۵۹۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 30 April 2018

در در جلسه برنامه ریزی طرح های عمرانی شهرداری اهوازکه با حضور صفری معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز، باغبانپور مدیر نظارت، مدیران و کارشناسان معاونت فنی عمرانی، معاونین فنی و عمرانی مناطق هشتگانه و سازمان ها برگزار شد، محمد صفری، با تشکر از زحمات و تلاش های مجموعه فنی شهرداری، اهمیت این مجموعه را یادآور شد و گفت: فعالیتهای حوزه های خدمات شهری و فنی عمرانی شهرداری نسبت به حوزه های دیگر، بیشتر در شهر و در کانون توجه مردم است، این امر اهمیت حوزه فنی عمرانی را بیشتر می کند. بنابراین بنا به تاکید و پیگیری های متعدد شهردار اهواز پروژه های متعددی در بهار 97 افتتاح و به شهروندان گرامی تقدیم می شود.

معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به چند پروژه ی آماده افتتاح و گفت: فاز اول تقاطع چند سطحی شهید بندر تا ماه آینده به بهره برداری می رسد. در خصوص 6 سرای محله نیز از اردیبهشت، هر ماه یک سرای محله افتتاح می شود. عملیات آسفالت تکمیل مسیر غربی پل ششم از بلوار آریا آغاز شده است و خرداد ماه با راه اندازی این مسیر بار ترافیک از بلوار کارگر کاسته می شود.

صفری در باب اهمیت پروژه بزرگ اتصال کوی رمضان و شهرک آغاجاری گفت: در این پروژه عظیم علاوه بر احداث پل ولایت، برای تکمیل رینگ پل پنجم، کوه گلف برش خورد و در این راستا حدود 500 هزار مترمکعب کوه بری و عملیات خاکی انجام شد و این اتفاق برای دومین بار پس از برش کوه برای اتصال پایانه سه راه تپه به بیمارستان امیرالمومنین(ع)، اتفاق افتاد. این پروژه ماندگار هم اکنون در مرحله آسفالت است و به زودی به بهره برداری می رسد. پس از بهره برداری از این پروژه کوی رمضان به شهرک آغاجاری و در نهایت به فرودگاه اهواز متصل می شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه های آماده ی شهرداری اهواز گفت: تالار شهر اهواز که از جمله قدیمی ترین تالارهای شهر است پس از بازسازی این هفته افتتاح می شود. با افتتاح ساختمان های اداری منطقه دو، سه منطقه 2، 5 و 6 به مناطق خود منتقل می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف کلان این دوره مدیریت شهری بیان کرد: با توجه به عقب افتادگی های موجود، آقای کتانباف اهتمام ویژه ای به حوزه فنی عمرانی دارد و تاکید ایشان کارآمدی و تجهیز سیستم فنی شهرداری اهواز، جهت تکمیل و اجرای پروژه های متعدد در سطح شهر است.

معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات موجود در حوزه خود اذعان کرد: کمبود نیروی انسانی متخصص و کارآمد در حوزه ی مجموعه شهرداری، چند سالی است که گریبان مجموعه را گرفته است. در همین راستا با هماهنگی انجام شده با شهردار اهواز مقرر شد که خدمات نقشه برداری به یک شرکت مشاور توانمند و واجد شرایط واگذار شود.

محمد صفری افزود: جهت تسریع در فرآیند انجام پروژه ها، تهمیدات لازم اندیشه شده است و به زودی اختیارات کافی به مناطق تفویض می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در پایان گفت: مجموعه فنی شهرداری اهواز باید خود را آماده ی تکمیل پروژه های شهر کند. پروژه های با درصد پیشرفت بالای 50درصد در اولویت هستند، البته بنا به ضرورت، باید در کنار تکمیل پروژه های نیمه تمام، طرح های جدید نیز آغاز شود.

در این جلسه همچنین حاضرین به بیان دیدگاههای خود در خصوص پروژه های فنی عمرانی پرداختند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار