به مناسبت اعیاد شعبانیه؛
مسابقات مینی گلف و بهکاپ مردان استان قم به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.
کد خبر: ۵۹۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 28 April 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقه‌ی مینی گلف مردان استان قم به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد و گلف بازان قمی در استقبالی جالب توجه روز جمعه در زمین مینی گلف ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند.

در این مسابقات پس از طی ۳ راند مسابقه، مجید کربلایی توانست با اسکور ۱۰۱ به مقام قهرمانی دست پیدا کند و پس از وی سید حسام الدین هاشمی با اسکور ۱۰۳ و وحید طبیبی با اسکور ۱۱۴ در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و تجلیل شدند.

در حالی که نتایج مسابقات مینی گلف استان قم، طبق اعلام قبلی، نتایج این مسابقه در رنکینگ استانی بازیکنان محاسبه می‌شود، مسابقه بهکاپ مردان استان قم نیز به همین مناسبت در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم پردیسان برگزار شد.

در این مسابقات محمد عالی پناه به مقام نخست رسید، معین رشیدی مقدم در جایگاه دوم قرار گرفت و محمد سعید صالحی توانست مقام سوم را به دست بیاورد. همچنین در پایان مسابقه از نفرات برتر با اهدای حکم قهرمانی و هدایایی تقدیر شد.

همچنین تیم گلف بانوان استان قم نیز به کار خود در مسابقات گلف بانوان کشور پایان داد و پس از ۳ روز رقابت در تهران، بانوان گلف باز قم نتوانستند در بین تیم‌های برتر قرار گیرند در حالی که عنوان نخست مسابقات گلف بانوان کشور به نماینده استان اردبیل رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار