با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شود
مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت که بزرگ ترین دهکده ورزشی خاورمیانه با سرمایه بخش خصوصی در این استان احداث می شود.
کد خبر: ۵۹۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ امیر غفرانی، افزود: با هدف توسعه زیرساخت های ورزشی استان به ویژه در رشته اتومبیلرانی و موتور سواری، با سرمایه گذار بخش خصوصی وارد مذاکراتی شدیم که این دهکده ورزشی در البرز احداث و راه اندازی شود.


وی اضافه کرد: بزرگ ترین دهکده ورزشی خاورمیانه در البرز در زمینی به مساحت 700 هکتار شامل پیست های استاندارد در رشته های مختلف ورزشی است که بیش از 100 هکتار آن به احداث پیست های موتورسواری ریس، درگ، تریل، تریال، آندرو، کراس، چهارچرخ و پیست های اتومبیلرانی درگ، دریفت،ریس، اسلالوم، آفرود، سافاری، رادیو کنترل،کارتینگ و باکی اختصاص یافته است.


غفرانی گفت: در سال 96 ورزشکاران البرزی موفق به کسب بیش از 1 هزار و 500 مدال رنگارنگ در سطوح مختلف کشوری، بین المللی، آسیایی و جهانی شدند، با وجود این قهرمانان البرز از ضعف ساختاری در ورزش رنج می برد و امکانات ورزشی این استان نسبت به سایر استان های کشور در حداقل است.


وی ادامه داد: بدون تردید اگر امکانات هیات های ورزشی این استان به اندازه سایر استان های کشور بود، امروز شاهد موفقیتهایی بسیار بزرگتر و عملکردی فوق العاده از هیات های ورزشی بودیم.


رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز نیز در گفت وگو با ایرنا با اشاره به ساخت این دهکده گفت: یکی از دغدغه های بزرگ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، گسترش زیرساخت های این ورزش بوده که احداث این پیست برای فعالیت در تمام زیرمجموعه های رشته موتورسواری و اتومبیلرانی ازاهداف اصلی هیات است.


اردشیر درویشی افزود: البرز ظرفیت های انسانی بالایی در زمینه موتورسواری و اتومبیلرانی دارد، که درصورت داشتن پیست تخصصی و استاندارد می توانند با آموزش و تمرینات متمرکز ، برای حضور و افتخار آفرینی در عرصه رقابتهای بین المللی آمادگی پیداکنند.


وی اضافه کرد: با اجرای این طرح بی نظیر استان البرز، از نظر زیرساخت های ورزشی به یکی از اصلی ترین قطب های کشور و حتی خاورمیانه تبدیل می شود.


درویشی گفت: این دهکده با داشتن اقامت گاههای مدرن می تواند محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم های ملی باشد و حتی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی می توان از فضای ایده آل و استاندارد این دهکده استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار