عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا باعث شد کشورها در مسابقه تسلیحاتی وارد شوند، گفت: سر سوزنی از سیاست های موشکی عقب نشینی نمی کنیم.
کد خبر: ۵۹۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 25 April 2018

به گزارش تابناک : مسعود گودرزی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز - چهارشنبه -مجلس خطاب به رییس جمهوری آمریکا اظهارداشت: شوروی به عنوان ابرقدرت در کنار ما فروپاشید، این را خدمت شما آقای ترامپ عرض می کنیم که سرسوزنی از سیاست های موشک عقب نشینی نمی کنیم.
وی همچنین در نطق خود رییس جمهوری و وزیر امور خارجه را خطاب قرار داد و یادآور شد: انتظار داریم در مناسبات سیاسی و بین المللی تعداد دوستان را هم در منطقه و هم در سطح نظام بین الملل زیاد کنید.
وی افزود: دوستان واقعی و همراه و وفادار را زیاد کنیم؛ دلخوش به یک عده نکنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا بود که باعث شد کشورها در مسابقه تسلیحاتی وارد شوند.
گودرزی به وجود فساد در کشور اشاره کرد و گفت: برخی مسئولین ظاهرا سر خود را در زیر برف کرده اند.
وی افزود: ببینید سر جمع این اختلاس هایی که در فضای مجازی منتشر شده است چه مبالغی است؛ انگار نمی بینیم که در بدنه کشور فسادهایی وجود دارد و نمی خواهیم با این موارد مقابل کنیم.
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز فساد اقتصادی باعث آسیب های اجتماعی فراوانی از جمله طلاق، بیکاری شده است، این ها را می بینید اما صرفا یک برخورد نمایشی با این موضوعات دارید.
گودرزی با یادآوری قاچاق 25 میلیارد دلاری در کشور گفت: بانک مرکزی موضوع گردش مالی این موضوع را بررسی کند تا ببینیم چگونه انجام می شود.
وی با طرح این سوال که مگر نمی گویید هر یک میلیارد دلار، صد هزار شغل ایجاد می کند، گفت: همیشه اعلام می کنیم افتخار ما این است که 98.2 درصد به جمهوری اسلامی ایران رای مثبت دادند.
وی اضافه کرد: مردم، نظام، کشور و رهبر خود را دوست دارند، اگر هشت سال جنگ نمی کردند امروز دفاع از حرم نمی رفتند.
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی به برگزاری برگزاری جلسه سران کشور در مجلس اشاره کرد و گفت: سران کشور باید با گرفتن منافذ موضوع قاچاق را حل کنند.
گودرزی به مشکل فرهنگیان هم اشاره کرد و گفت : اگر جلوی مفسدان گرفته شود، مشکل فرهنگیان حل خواه شد. 
وی با بیان این که عده ای نمی خواهند مشکل فرهنگیان حل شود، گفت: معلم فکر می کند، معلم آزادگی را تدریس می کند، با عدم حضور اختلاس گران و قاچاقچیان مسئله فرهنگیان هم قابل حل است.
نماینده مردم ممسنی در مجلس دهم تاکید کرد: بارها از این تریبون گفتم که کمتر با این مسئله نمایشی برخورد کنید؛ مگر کل بودجه آموزش و پرورش چه میزان می شود؟
وی در بخش دیگری از نطق خود از وزیر جهاد کشاورزی خواستار رفع مشکلات آب کشاورزی در حوزه انتخابیه خود شد.
علی مطهری نایب رییس دوم مجلس که ریاست جلسه علنی امروز را برعهده داشت خطاب به گودرزی درباره اظهارات وی مبنی بر نارضایتی مردم گفت: با این که رسم نیست رییس مجلس نسبت در مورد سخنان ناطقان صحبت کند اما لازم می دانم این موضوع را یادآوری کنم امروز خیلی از مردم به جمهوری اسلامی رای می دهند. این حرف خوبی نبود که گفتید. تعبیرتان خوب نبود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار