دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین:
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوی گفت: روابط عمومی ها نقش موثر و فزاینده ای در تبیین شعار سال دارند.
کد خبر: ۵۹۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 25 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،نصرت اله علیرضایی در اولین جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان که در سالن جلسات معاونت اقتصادی برگزار شد با تقدیر از تلاش های روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان در سال گذشته بر ضرورت تبیین شعار امسال تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها نقش بسیارموثر و تعیین کننده ای در دستگاههای خود بر عهده دارند و این وظیفه ی مهم را در حوزه ی وظایف مربوط به دستگاههای خود می توانند با  برنامه ریزی در راستای تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی ،گفتمان سازی، اقناع وتنویر افکارعمومی تدوین و اجرایی کنند.


مدیر کل روابط عمومی استانداری ادامه داد: از سوی روابط عمومی ها می بایست هم اندیشی لازم انجام شود تا با بهره مندی از افراد صاحب نفوذ، گروههای مرجع و نخبگان بتوان در خصوص تبیین شعار سال در جامعه فرهنگ سازی مناسب انجام گیرد.


این مسئول بیان کرد: با توجه به نقش و کاردکرد روابط عمومی ها در حوزه هایی چون اطلاع رسانی،ترویج و تبلیغ،گفتمان سازی،آگاهی بخشی و آموزش،تبلیغات محیطی و فرهنگ سازی  قطعا روابط عمومی ها می توانند با استفاده و فعال سازی این ظرفیت ها  و محورهای فعالیت نقش موثری در نهادینه کردن و جلب افکار عمومی در راستای حمایت از فرهنگ استفاده کالای ایرانی داشته باشند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه"برای ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها هنوز در ابتدای راه هستیم." اضافه کرد: در سال گذشته اقدامات و حرکت های خوبی در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی ها انجام شد که از جمله فعالیت ها می توان به انتشار کارنامه دولت یازدهم،برگزاری جشنواره روابط عمومی ها،برگزاری چهار دوره آموزشی،دیدار با استاندار و خانه مطبوعات اشاره کرد.


علیرضایی گفت: در سال جاری باید با هم اندیشی و هم افزایی فعالیت ها و برنامه هایی در جهت اعتلا و تقویت روابط عمومی ها برداشته شود که از جمله این برنامه ها برگزاری نشست مشترک و سه جانبه مدیران دستگاه ها،روابط عمومی ها و اصحاب رسانه خواهد بود که از جمله تاکیدات و دغدغه های استاندار نیز می باشد.


وی با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات شورای مرکزی روابط عمومی های استان نیز تاکید کرد: با هدف تقویت و هم افزایی روابط عمومی ها هماهنگی و مشارکت لازم انجام تا انتخابات شورای مرکزی روابط عمومی های استان در اسرع وقت برگزار گردد.


دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین خبر داد : با توجه  به همزمانی27 اردیبهشت ماه ؛روز روابط عمومی و ارتباطات با ماه مبارک رمضان در سال جاری مراسم گرامیداشت  این مناسبت در روز 17 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه اعضای شورا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نقش روابط عمومی ها در تبیین شعار سال و برگزاری مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی ها پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار