رئیس هیئت فوتبال خوزستان:
رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: طی بازدیدی که به‌همراه سرپرست سازمان لیگ از استادیوم اروندان خرمشهر به‌عمل آوردیم وی شرایط این ورزشگاه را مساعد دید.
کد خبر: ۵۹۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 25 April 2018

عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: طی بازدیدی که به‌همراه آقای بهاروند سرپرست سازمان لیگ از استادیوم اروندان خرمشهر به‌عمل آوردیم وی شرایط این ورزشگاه را مساعد دید اما نکاتی را نیز به مسئولین مربوطه و مدیریت ورزشگاه اعلام کردند که بنا شد این نکات به‌زودی و تا قبل از روز بازی برطرف بشود.

وی افزود: جلسه‌ای نیز در فرمانداری خرمشهر داشتیم که مواردی نیز در آن‌جا متذکر شدیم که قرار شد این موارد نیز تا روز جمعه اصلاح شود.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان درباره شرایط چمن ورزشگاه گفت: چمن ورزشگاه اشکالاتی داشت که تذکراتی داده شد که حل شوند ولی به مراتب نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد و خود ورزشگاه نیز نکات ریزی دارد که قابل حل هستند و جای نگرانی در این زمینه نیست.

طالقانی با اشاره به اینکه ورزشگاه خرمشهر مشکل نور ندارد، بیان کرد: احتمالا نیمه دوم بازی فینال زیر نور برگزار شود. ورزشگاه از نظر نور هم کیفیت خوبی دارد و وظیفه ما تامین نور برای بازیکنان است و اگر برای دوربین‌های تلویزیونی مشکلی وجود دارد به ما برنمی‌گردد، با این حال فکر نمی‌کنم برای تصویربرداری هم مشکلی وجود داشته باشد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار