هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال
لیگ دسته اول فوتبال کشور در آستانه شناختن تیم‌های صعود کننده به آوردگاه لیگ برتر است.
کد خبر: ۵۹۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ 22 April 2018

در هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان تکلیف یک تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص خواهد شد و به احتمال فراوان، شاگردان محمود فکری در پایتخت به این آوردگاه سلام خواهند داد.

بر همین اساس، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری که به مصاف بادران خواهد رفت، در حالی که هفته گذشته می‌توانست خیال خود را از بابت صعود راحت کند، کار را به دو هفته پایانی کشاند و در این هفته تنها با گرفتن یک امتیاز هم می‌تواند صعود خود را به لیگ برتر جشن بگیرد.

زردپوشان مسجدسلیمانی در حالی که با 64 امتیاز در صدر جدول قرار دارند، در صورتی که امتیازات لازم توسط خونه به خونه، فجرسپاسی و نساجی از دست برود، با یک شکست هم در مصاف امروز لیگ برتری خواهند شد.

خونه به خونه با 60 و فجرسپاسی با 58 امتیاز، مهم‌ترین تعقیب‌کنندگان نفت در جدول هستند که به‌نظر می‌رسد دست بابلی‌ها بهتر به لیگ برتر می‌رسد.

در هر صورت، گرفتن تنها یک امتیاز از دو بازی پایانی نفتی‌ها در لیگ یک، کار چندان سختی نیست و می‌توان تلاش‌های این تیم را در فصل جاری، مثمر ثمر خواند و سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ شده و یا شاید افزون پنداشت.

قضاوت دیدار تیم‌های بادران تهران و نفت مسجدسلیمان بر عهده سیدرضا مهدوی خواهد بود و آقایان مهدی الوندی و امیررضا آشورماهانی، وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان، شهرداری ماهشهر میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود، دیداری کاملا تشریفاتی که تاثیری در جایگاه دو تیم نخواهد داشت و تقابل دیگری را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

نخستین حضور ماهشهری‌ها در لیگ دسته اول فوتبال، توام بود با حضور مناسب با سیاست‌های اصولی فوتبال که این راه در صورت حمایت می‌تواند در ادامه حامل اخبار خوبی برای فوتبال خوزستان باشد.

قضاوت دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و ملوان بندرانزلی نیز بر عهده میثم حیدری است.

تمامی دیدارهای این هفته، فردا دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه راس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار