مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سوسنگرد از رفع شکستگی خط انتقال و قطعی آب شرب روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدامات انجام گرفته مشکل قطعی آب شرب بیش از 3 هزار نفر از اهالی روستاهای سوسنگرد برطرف شد.
کد خبر: ۵۹۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 22 April 2018

علی سیاحی اظهار کرد: خط انتقال آب تاسیسات دهلاویه به روستای بردیه بر اثر اصابت با بیل مکانیکی، دچار شکستگی و باعث شد آب شرب تعدادی از روستاهای سوسنگرد قطع شود.

وی ادامه داد: این بیل مکانیکی در حین عملیات کشاورزی، خط انتقال آب 4 روستا را دچار شکستگی کرد که این مساله منجر به قطعی آب شرب حدود 3 هزار نفر از اهالی روستاهای سوسنگرد شد.

سیاحی بیان کرد: با اقدامات انجام‌گرفته مشکل قطعی آب شرب بیش از 3 هزار نفر از اهالی این روستاها برطرف شد و مجددا شرایط به حالت عادی بازگشت. 4 روستای تاسیسات دهلاویه به بردیه 418 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 245 نفر را تحت پوشش دارند.

وی با اشاره به تعویض شیر فلکه تاسیسات قدرت آباد اظهار کرد: همچنین شیر فلکه خط انتقال طرح غدیر به تاسیسات قدرت آباد به دلیل فرسودگی دچار مشکل شده بود که منجر به قطعی موقت آب شرب اهالی شریف 5 روستای تحت پوشش این تاسیسات شده بود.

سیاحی بیان کرد: 5 روستای تحت پوشش تاسیسات قدرت آباد 175 خانوار با جمعیتی بالغ بر 687 نفر را تحت پوشش دارند. تعمیرات انجام شده توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری امور آبفاروستایی شهرستان سوسنگرد انجام شد.

 منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار