عضو هیات مدیره اتحادیه لوازم خانگی اهواز:
عضو هیات مدیره اتحادیه لوازم خانگی اهواز گفت: با توجه به شرایط نرخ ارز در بازار باز هم قیمت دلار افزایش پیدا می‌کند و دلار 4200 تومانی ممکن است برای واردکننده حدود 5 هزار تومان تمام شود.
کد خبر: ۵۹۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 22 April 2018

سعید گمراوی با اشاره به تغییرات نرخ ارز و اثرگذاری آن بر روی بازار، اظهار کرد: با صحبت‌هایی که معاون اول رییس جمهور در خصوص ثبات نرخ دلار و ارز انجام داد، قیمت‌ها در بازار مقداری فروکش کرد اما با توجه به این‌که هنوز هیچ ارزی – دلار 4200 تومانی- به کسی داده نشده است، قیمت‌ها در بازار در حال بازگشت به حالت اولیه و گران شدن هستند.

وی با اشاره به این‌که با توجه به شرایط به وجود آمده بازار دچار تشنج شده است، افزود: مسئولان در زمینه نرخ ارز فقط صحبت می‌کنند اما هنوز هیچ ارزی به ما تعلق نگرفته است. آقای جهانگیری در صحبت‌های خود عنوان کرد که به هر شخص به هر میزان که نیاز باشد، ارز تعلق می‌گیرد اما اکنون هر روز که می‌گذرد شرایط جدیدی اعلام می‌شود.

عضو هیات مدیره اتحادیه لوازم خانگی اهواز تصریح کرد: واردکنندگان و خریداران کالا برای دریافت کالا باید ثبت سفارش کنند اما متاسفانه در حال حاضر هنوز دستورالمعل این کار نیز مشخص نیست و اعضای اتحادیه لوازم خانگی را دچار مشکل کرده است.

گمراوی بیان کرد: همچنین ممکن است ارزی که تعلق می‌گیرد برای کشورهای چین یا کره باشد و اگر کسی بخواهد از کشور امارات خرید کند، باید این ارز را تبدیل کند که برای آن بانک حدود 10درصد حق العمل دریافت می‌شود و باز هم واردکنندگان را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

وی با بیان این‌که وضعیت خرید و فروش محصولات و لوازم خانگی در رکود است، ادامه داد: با توجه به این شرایط نرخ ارز در بازار باز هم قیمت دلار افزایش پیدا می‌کند و دلار 4200 تومانی ممکن است برای واردکننده حدود 5 هزار تومان تمام شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ارز ، دلار ، لوازم خانگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار