بخشدار دهدز با اشاره به حادثه ناشی از تیراندازی در این بخش و مصدومیت سه نفر گفت: فرد ضارب پس از این حادثه شناسایی و اقدامات قضایی برای رسیدگی به پرونده وی آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 22 April 2018

حجت‌اله خسروی با اشاره به مجروحیت سه نفر از اهالی روستای میراحمد غریبی‌ها در پی تیراندازی در یک مراسم اظهار کرد: متاسفانه باز هم رسم و آیین اشتباه تیراندازی در مراسمات در این بخش حادثه دیگری آفرید و باعث ایجاد خطر برای شرکت کنندگان در یک مراسم و مجروحیت ۳ نفر از آنها شد.

وی افزود: در این حادثه که روز گذشته به وقوع پیوست، فرد ضارب در مراسم عزاداری در حال تیراندازی بود که ساچمه‌های شلیک شده به صورت سهوی به سمت جمعیت حاضر پرتاب شده و باعث مجروحیت این ۳ نفر شد.

بخشدار دهدز با انتقاد شدید از ادامه یافتن این رسم اشتباه و خطرآفرین و تاکید بر پایان دادن به این رسم نانوشته خطرناک در منطقه عنوان کرد: در پی وقوع این حادثه اقدامات اورژانسی برای کمک به مصدومان حادثه صورت گرفت و مجروحان با انتقال به بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند.

خسروی با بیان اینکه برخورد گلوله با بدن افراد باعث مصدومیت آنها شد گفت: فرد ضارب پس از این حادثه شناسایی و اقدامات قضایی برای رسیدگی به پرونده وی آغاز شد.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم این چنین رسوماتی که ریشه در هیچ سنتی نداشته و چند سال است در بسیاری از مناطق شهرستان باب شده کنار گذاشته شود تا علاوه بر در امان بودن مردم و شرکت کنندگان در یک مراسم شادی یا عزا، خود افراد اسلحه به دست نیز اسیر یک ندانم‌کاری و مشکل جدی نشوند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: حادثه ، تیراندازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار