ثبت‌نام بن کتاب اساتید دانشگاه‌ها٬ حوزه‌های علمیه، سازمان‌ها و نهادها از امروز (یکم اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود و تا چهارم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۹۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 21 April 2018

ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب تهران از ۳۰ فروردین آغاز شده است و تا فردا، دوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. اساتید دانشگاه‌ها٬ حوزه‌های علمیه، سازمان‌ها و نهادها نیز برای دریافت بن کتاب از یکم تا چهارم اردیبهشت فرصت دارند برای ثبت‌نام و دریافت بن کارت به سایت www.bon.tibf.ir مراجعه کنند.

این کارت‌ها برای دانشجویان با مبلغ 100 هزار تومان صادر می‌شوند که 40 هزار تومان آن به عنوان یارانه کتاب و 60 هزار تومان باقی‌مانده توسط شخص دریافت‌کننده کارت پرداخت می‌شود. مبلغ بن کارت اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها نیز 250 هزار تومان است که 75 هزار تومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد و باقی مانده مبلغ نیز توسط شخص دریافت‌کننده پرداخت می‌شود.

بن‌های خرید کتاب تنها در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار دارند و از طریق دستگاه‌های کارت خوان درون غرفه ناشران قابل استفاده هستند. همچنین امسال بن کارت دانش‌آموزی توزیع نمی‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نمایشگاه کتاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار