فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 6 میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 20 April 2018

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: باتوجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اندیمشک وپلیس آگاهی استان طی 2 عملیات جداگانه موفق به شناسایی 3 محموله قاچاق و توقیف 3 دستگاه خودرو تریلرحامل بار قاچاق در شهرستان‌های اندیمشک واهواز شدند.

وی افزود: ماموران با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف 2 دستگاه کامیون در محور «اندیمشک - خرم آباد» و همچنین مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی استان، طی یک عملیات جداگانه حین گشت زنی، موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق شدند و آنها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از این خودروها، مقادیر زیادی ظروف شیشه ای، لوازم یدکی جاروبرقی وبخاری برقی و اسباب بازی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بابیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر و راهی مراجع قضائی شدند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار