فرمانده انتظامی باغملک خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان باغملک گفت: اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان باغملک نتایج رضایت بخشی به بار داشت.
کد خبر: ۵۹۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 19 April 2018

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: برقراری امنیت مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی از اولویت‌هایی است که از سوی پلیس استان همواره در پاسخ به مطالبات شهروندان با اجرای طرح‌های انتظامی چون پاک‌سازی نقاط آلوده، برنامه‌ریزی و بر آن تأکید شده است و در سال جدید نیز این رویکرد با توجه به بازخورد گیری‌های انجام‌شده از سوی شهروندان تداوم خواهد یافت.

وی افزود: روز گذشته با بسیج امکانات و تجهیزات پلیسی، این طرح در چندین نقطه در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد که اجرای این طرح بازخورد مطلوبی نیز در نزد شهروندان محترم به همراه داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک بیان کرد: با تلاش مأموران انتظامی و در زمان اجرای این طرح مقادیر قابل‌توجهی از انواع مواد مخدر و 5 فقره سرقت کشف و تعداد 85 دستگاه وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و تعداد 45 دستگاه موتورسیکلت‌های متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دالوند با اشاره به دستگیری 8 نفر در طرح مذکور عنوان کرد: در اجرای این طرح 2 نفر به دلیل جرائم مربوط به مواد مخدر 4 نفر سارق و 2 نفر دیگر نیز به دلیل جرائم دیگر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی گفت: مشارکت و همراهی شهروندان در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی قابل‌تقدیر است و از آن‌ها درخواست می‌شود تا همواره با تعامل هرچه بیشتر با پلیس و اعلام گزارش‌های موارد مشکوک از طریق تلفن 110 در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه خود نقشی اثربخش داشته باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار