سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با رد محروم بودن بازیکن تیمش که روز گذشته برابر نساجی به میدان رفت، گفت: شیطنت برخی رقبا تمامی ندارد.
کد خبر: ۵۹۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 18 April 2018

محمود فکری درخصوص دیدار روز گذشته برابر نساجی، اظهارکرد: فشار و استرس بسیاری روی بازیکنان دو تیم بود ولی بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و شاید اگر کمی خوش شانس بودیم و دقت مان هم بیشتر بود، می توانستبم برنده باشیم. در کل همین تک امتیاز نیز بسیار ارزشمند است و ما با کسب تک امتیاز دیگر می توانیم صعودمان را به لیگ برتر مسجل کنیم. امیدوارم در دو بازی آینده هم صدر جدول را حفظ کنیم و هم قهرمانی و صعودمان را جشن بگیریم.

وی درباره این که گفته می شود نفت مسجدسلیمان در بازی برابر نساجی از محمد خان‌احمدی که بازیکن محروم بوده، استفاده کرده است، گفت: این موضوع درست نیست؛ این بازیکن دو کارته بود و این موضوع را هم خودمان می دانستیم و هم این که از سازمان لیگ استعلام این موضوع آمده است. خان احمدی مشکلی برای بازی در این دیدار نداشت و این هم شیطنتی دیگر از سوی برخی رقبا است.

وی بیان کرد: از ابتدای فصل به ویژه چند هفته اخیر باتوجه به این که حریفان زورشان به ما نرسیده و نتواستند ما را از صدر جدول پایین بکشانند، متاسفانه دست به کارهای غیر اخلاقی می زنند و می خواهند از این فضاها برای رسیدن به اهداف شان استفاده کنند. قصد آن ها این است که تمرکز ما را بهم بزنند، ضمن این که با این اقدامات نادرست برای مسوولان برگزاری مسابقات نیز دردسر درست می کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این رقبا بدانند که ما با کارهای آن ها خسته نخواهیم شد و پا پس نمی کشیم و همچنان در زمین مسابقه جواب آن ها را می دهیم. خود من در تیم هایی بازی کرده ام که حواشی آن ها خیلی بیشتر از این ها بود و این حریفان مطمئن باشند که به کاهدون زده اند.

وی با بیان این که شیطنت برخی رقبا تمامی ندارد، افزود: این حریفان که قصد تخریب ما را دارند اگر تمرکزشان را روی تیم خودشان می گذاشتند شاید بیشتر جواب می گرفتند. از آن ها می خواهم یا دست از این اقدامات نادرست بردارند یا این که بمانند و نظاره گر جشن قهرمانی نفت مسجدسلیمان که با حضور دوستان و هواداران مان برگزار خواهد شد، باشند. رقبا بدانند که ما در همه حال خدا را همراه مان داشته ایم و از رقابت ناامید نشدیم.

فکری در پایان تاکید کرد: ان شاءالله بتوانیم در بازی آینده برابر بادران تهران امتیاز لازم را بگیریم و صعودمان به لیگ برتر مسجل شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: محمود فکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار