از سوی سازمان برنامه و بودجه تعیین شد؛
دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷ می‌توانند حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصیص یافته، به عنوان پاداش پرداخت کنند.
کد خبر: ۵۹۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 18 April 2018

بر اساس ماده ۱۱ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، در سال ۱۳۹۷، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصیص یافته دستگاه اجرایی و با رعایت ماده ۷ این تصویبنامه به عنوان پاداش پرداخت نمایند.

به موجب این ماده، پرداخت یک ماه پاداش مذکور به اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و کارکنان شرکت‌های دولتی از اعم از شرکت‌های مستلزم ذکر و تصریح نام، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی، پس از تصویب مجامع یا شوراهای عالی آنها مجاز است.

در بند ۱۲ همین ضوابط، کمک‌های رفاهی مستقیم و غیرمستقیم مطابق با موافقتنامه متبادله و برای بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی در سقف بودجه سال ۱۳۹۶ ابلاغی سازمان برنامه و بودجه کشور قابل پرداخت است.

با توجه به همین بند، پرداخت کمک‌های رفاهی مستقیم و غیرمستقیم به کارکنان قرارداد کار معین (مشخص) و ساعتی و موارد موضوع ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، از محل اعتبارات مصوب پرداخت شده خزانه و با رعایت مفاد موافقتنامه، مجاز است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار