مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت شبکه برق در اهواز عادی است، گفت: امروز شاهد بارش باران در شهر اهواز هستیم اما این باران به شکلی نبوده است که شبکه برق اهواز را دچار مشکل کند.
کد خبر: ۵۹۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 16 April 2018

حسن کریمی در خصوص وضعیت شبکه برق با توجه به بارش باران در شهر اهواز، اظهار کرد: امروز شاهد بارش باران در شهر اهواز هستیم اما این باران به شکلی نبوده است که شبکه برق اهواز را دچار مشکل کند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت شبکه برق در اهواز عادی است و خاموشی در مناطق اهواز نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: با توجه به این‌که بارش باران در اهواز آرام است و وزش باد چندانی را نیز شاهد نیستیم، شبکه در وضعیت عادی است و مشکلی برای برق هیچکدام از مناطق اهواز پیش نیامده است.

کریمی عنوان کرد: بعضا در مناطقی که درخت و شاخ و برگ آن‌ها در شبکه وارد می‌شود و با شبکه برخورد می‌کند، شاهد قطعی برق و مشکلاتی در شبکه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر استاندارد کاشت درختان در اطراف و زیر شبکه برق ممنوع است و بر اساس استانداردهای جهانی فقط می‌توان در اطراف شبکه نسبت به کاشت بوته‌هایی با ارتفاع کم اقدام کرد تا در صورت وزش باد شدید و طوفان این شاخ و برگ‌ها با شبکه برخورد نکنند و باعث قطعی برق نشوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: قطعی برق ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار