یک مربی بوکس با ابراز رضایت نسبت به تغییر و تحولات اخیر در هیات بوکس خوزستان، گفت: این تغییرات را مثبت می‌بینم و به نظرم این رشته در ادامه می‌تواند روزهای خوبی را به خود ببیند.
کد خبر: ۵۹۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 17 April 2018

آرش شمس با ابراز رضایت نسبت به تغییر و تحولات اخیر در هیات بوکس استان و انتخاب سیامک صالحی به عنوان سرپرست جدید این هیات، اظهار کرد: این تغییر و تحولات را مثبت می‌بینم و به نظرم آقای قلندرنژاد، رییس پیشین هیات برنامه خاصی نداشت و حتی به او گفته بودیم شما که برنامه‌ای برای بوکس خوزستان ندارید، بهتر است کنار بروید تا فردی بیاید که دارای برنامه باشد و بتواند به این رشته کمک کند.

وی بیان کرد: آقای قلندرنژاد نمی‌توانست اسپانسر وارد رشته بوکس کند و حتی ما از او خواسته بودیم به هر صورتی که شده است برای این رشته هزینه کند یا این‌که کنار برود تا فردی بیاید که بتواند اسپانسر بیاورد و هزینه کند. خدا را شکر در حال حاضر آقای صالحی به عنوان سرپرست جدید هیات معرفی شده است که فردی کارآفرین و کاربلد و همچنین عضو ارشد هیات رییسه فدراسیون بوکس است و می‌تواند برای این رشته اسپانسر جذب کند، ضمن این‌که فرصتی برای خوزستان در فدراسیون محسوب می‌شود.

این مربی بوکس خاطرنشان‌کرد: این رشته در زمان آقای قلندرنژاد فاقد برنامه و تقویم ورزشی بود و او نه به هیات‌های شهرستانی سرکشی می‌کرد و نه به بوکسورها توجهی داشت. خود من به مدت سه سال ورزشکارم را با هزینه شخصی به اردوی تیم‌ملی اعزام می‌کردم و حتی در آخرین سال حضور او در هیات خوزستان با توجه به کدورتی که با شخص من داشت، ورزشکارم را به تیم استان دعوت نمی‌کرد و به همین دلیل این ورزشکار و سه ورزشکار دیگر برای استان‌های دیگر بازی می‌کردند و برای آن‌ها مدال می‌گرفتند.

وی ادامه داد: به نظر من در دوران مدیریت آقای قنبرنژاد، بوکس خوزستان ضربه خورد و به آن‌چه هدفش بود نرسید. ما سال گذشته نایب‌قهرمان بزرگسالان کشور شدیم که هیات تنها یک هفته برای تیم اعزامی اردو گذاشت. هزینه‌های تیم نیز توسط هیات بوکس آبادان پرداخت شد، آن هم به این شرط که 50 درصد ورزشکاران تیم استان از این شهرستان باشند که این کار باعث شد ورزشکاران شهرستان‌های دیگر از بین بروند و حق‌شان ضایع شود.

شمس عنوان کرد: در حین برگزاری مسابقات آقای قلندرنژاد مدت زمان کمی را در سالن حضور داشت و در حین برگزرای مسابقات نیز آمبولانس در سالن نداشتیم، آن هم برای رشته‌ای همچون بوکس که بودن آمبولانس ضرورت دارد و اگر خدای ناکرده اتفاقی می‌افتاد، چه کسی می‌خواست پاسخگو باشد. همچنین آقای قلندرنژاد در بخش زیرساختی نتوانست به رشته بوکس کمک کند و در حال حاضر سالن بوکس خوزستان وضعیت نامناسبی دارد و فاقد سیستم خنک‌کننده است؛ این در حالی است که وقتی یک ورزشکار نونهال و نوجوان می‌خواهد وارد یک رشته شود، ابتدا به شرایط سالن موجود نگاه می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون هم که آقای صالحی پا به هیات بوکس خوزستان گذاشته است باید بتواند مخالفان و موافقین این رشته را دور هم جمع کند تا با همکاری یکدیگر کار را پیش ببرد و این کاری بود که آقای قلندرنژاد انجام نداد. به هر حال وقتی غرض‌ورزی وجود داشته باشد یک رشته و مجموعه ضرر خواهد کرد.

قهرمان سابق این رشته بیان کرد: به نظرم با تغییر و تحولات فعلی در هیات بوکس خوزستان، این رشته می‌تواند روزهای خوبی را به خود ببیند زیرا آقای صالحی سرد و گرم چشیده این رشته است. با آمدن او حتی قرار است بوکسورهایی که برای استان‌های دیگر بازی می‌کردند، از این به بعد برای خوزستان به رقابت بپردازند. آقای صالحی قرار است از نظر مالی نیز این ورزشکاران را حمایت کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بوکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار