مربی سابق فولادخوزستان می گوید که این تیم امسال نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده است.
کد خبر: ۵۹۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 17 April 2018

عزیز فریسات درخصوص وضعیت فولاد در فصل جاری، اظهارکرد: فولاد در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کرد و روند خوب نتیجه گرفتن آن نیز تا شش هفت هفته مانده به پایان لیگ ادامه داشت.

وی افزود: اما در هفته های اخیر لیگ کمی شرایط فولاد بهم ریخت و کمی نتایج خوب نبود. در کل این تیم امسال خوب نتیجه گرفت، هر چند امسال شرایط برای کسب سهمیه فراهم بود و حیف شد که این مهم اتفاق نیفتاد. عدم نتیجه گیری فولاد در چند هفته اخیر می تواند دلایل بسیاری داشته باشد، البته فوتبال است و هزار اتفاق.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که در مقطعی هواداران فولاد از حمایت تیم دست برداشتند، اگر این حمایت تا پایان لیگ ادامه داشت این تیم می توانست بهتر از این هم کار کند؟ گفت: شک نکنید که هوادار یار دوازدهم تیم است و وقتی آن ها حمایت کنند تیم انسجام لازم را پیدا می کند. فولاد متعلق به هواداران است و این هوادار نقش موثری در نتیجه گیری تیم دارد.

مربی سابق فولادخوزستان بیان کرد: فولاد مجموعه بزرگی است و می تواند هر سال مدعی سمیه باشد ولی مدت ها است که این اتفاق نیفتاده است. فکر می کنم مسایلی وجود دارد که باید بررسی و ضعف ها برطرف شود. در ایران نمی توان مجموعه ای مانند فولاد را پیدا کرد و این تیم استحقاق گرفتن سهمیه آسیایی را دارد. امیدوارم برای فصل آینده بررسی های لازم صورت بگیرد تا این تیم به آن چه حقش است برسد.

 

منبع: ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار