نايب‌رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد
نايب‌رئيس هیأت گلف استان قم گفت: از برگزاري جشنواره بهاره گلف به عنوان نخستين برنامه همگاني اين هیأت در سال 1397 در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 16 April 2018

به گزارش تابناک قم،اعظم خودکار اظهار کرد: با همکاری کمیته‌های مختلف هیأت گلف استان قم جشنواره بهاره این رشته برای نخستین بار و به عنوان نخستین برنامه رسمی هیأت در سال 1397 با حضور پرتعداد علاقمندان به این ورزش و رشته‌های زیر مجموعه آن برگزار شد.

وی ادامه داد: در راه برگزاری این جشنواره بهاره، کمیته‌های مختلف نظیر مینی‌گلف، وودبال و بهکاپ برنامه‌های متنوعی برای آموزش و استعدادیابی در نظر گرفته بودند که در حضور علاقمندان و دوست‌داران این رشته‌ها در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم به اجرا در آمد.

نایب‌رئیس هیأت گلف استان قم افزود: این جشنواره به خوبی مورد استقبال خوب عموم مردم قرار گرفت و از افراد مستعد به منظور شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی هیأت گلف استان قم که به شکل دوره‌ای و رایگان برگزار می‌شود برای تداوم پیشرفت در این رشته دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در پایان جشنواره با برگزاری مسابقه به پنج نفر از بانوان هدایایی نیز اهدا شد، اضافه کرد: دیگر برنامه اجرا شده هیأت گلف استان قم، برگزاری جلسه تهیه و تدوین آیین‌نامه رنکینگ بازیکنان مینی‌گلف است که توسط کمیته مینی‌گلف هیأت به اجرا در آمد.

خودکار با بیان اینکه روزهای دوم تا چهارم اردیبهشت ماه نخستین اعزام سال 97 به دور برگشت لیگ گلف زنان ایران انجام می‌شود، عنوان کرد: هدف از برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین دوره جشنواره بهاره گلف ابتدا آشنا کردن بیشتر مردم با برنامه‌ها و رشته‌های مختلف این هیأت و سپس برگزاری مسابقه با هدف شناسایی نخبه‌ها در رشته‌های گلف، مینی‌گلف، وودبال، بهکاپ و بهکاپر بود.

وی سپس به برگزاری مسابقه مینی‌گلف بانوان به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام (ص) اشاره و عنوان کرد: این مسابقه امروز در زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان برگزار خواهد شد و حضور بازیکنان در این مسابقه و جایگاه آنها در رنکینگ استانی مینی‌گلف محاسبه می‌شود، ضمن اینکه در پایان مسابقه به نفرات برتر جایزه و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار